VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Spójrzmy prawdzie w oczy – chmura jest wszędzie w przedsiębiorstwie. Każda aplikacja i pakiet oprogramowania, z których może korzystać Twoja firma, zamienia się w „usługę w chmurze”. Oprogramowanie księgowe? Dostarczone przez chmurę. Aplikacje HR czy CRM? Ponownie, dostarczone przez chmurę. Wygląda na to, że nawet Twój system telefoniczny nie ucieknie przed nieustannym atakiem chmury. Ale czy chmura VoIP jest odpowiednim rozwiązaniem dla Twojej firmy?
Ludzie mówią o technologii chmury tak, jakby to było wszystko albo nic. Albo trzeba korzystać z usług hostowanych, albo robić wszystko samemu od zera. Prawda jest taka, że jest to spektrum. Można nawet skorzystać z modelu hybrydowego, łączącego najlepsze cechy obu rozwiązań, lub zaufać ekspertom, którzy zajmą się wszystkim za nas.
Biorąc to pod uwagę, hostowane usługi VoIP i trunking SIP to dwa najczęstsze rodzaje systemów telefonicznych w branży. Usługi hostowane – wszystko dzieje się w chmurze – są bardziej popularną opcją. Ma to jednak zalety i wady, które należy rozważyć przed wejściem na całość.
Jednym z największych powodów popularności VoIP w chmurze jest koszt. Kiedy zarejestrujesz się u hostowanego dostawcy VoIP, nie musisz wydawać tysięcy dolarów na nowy sprzęt. Nie ma również rocznej umowy serwisowej ani opłat licencyjnych na oprogramowanie. Jedynym wydatkiem będzie zakup telefonów SIP, które mogą współpracować z tą technologią.
Za jedyne 150 PLN miesięcznie możesz zamówić usługi telefoniczne klasy biznesowej dla swojego biura. Małe i średnie przedsiębiorstwa często mają ograniczenia finansowe. Nie możesz po prostu wyjść i kupić najlepszego systemu telefonicznego dla swoich pracowników. Jeśli problemem są koszty, to VoIP w chmurze jest łatwym wyborem.
Kolejną rzeczą, której brakuje większości małych firm, są eksperci znający tajniki zarządzania systemami telefonicznymi VoIP. Czy naprawdę stać Cię na zatrudnianie pracowników tylko do obsługi telefonów? Nie chodzi tylko o to, by telefony działały. Należy również zabezpieczyć system. Systemy VoIP są tak samo podatne na złośliwe zagrożenia jak komputery. Hakerzy atakują mniejsze firmy, ponieważ są one bardziej narażone na problemy z bezpieczeństwem. Jeśli nie zabezpieczysz telefonów, możesz utracić poufne dane i naruszyć bezpieczeństwo. Wyobraź sobie straty, gdyby telefony przestały działać w środku dnia!
A co jeśli Twój obecny system analogowy jest na krawędzi awarii? Ponieważ coraz więcej organizacji przechodzi na VoIP, coraz trudniej jest znaleźć osoby do utrzymania starszych systemów. Nawet jeśli kogoś znajdziesz, możesz nie znaleźć wymaganych części zamiennych. Konfigurowanie własnego systemu opartego na siedzibie może zająć miesiące, pod warunkiem, że masz zasoby.
Ale jeśli musisz natychmiast dokonać aktualizacji, chmura jest najlepszą opcją. Dobry dostawca usług powinien być w stanie rozpocząć pracę w ciągu kilku godzin!
Usługi VoIP oferują wiele możliwości dostosowywania. Możesz włączyć funkcje dla poszczególnych osób lub całych grup/działów jednocześnie. Ale istnieją ograniczenia co do tego, co możesz zrobić z opcjami i ustawieniami. Oznacza to również, że nie kontrolujesz, kiedy mają miejsce aktualizacje lub kiedy użytkownicy mogą wypróbować nowe funkcje. Innymi słowy, nie kontrolujesz systemu.
Dla wielu organizacji – zwłaszcza tych większych – brak kontroli jest nie do przyjęcia. Nigdy nie wiadomo, kiedy okoliczności się zmienią i Twój system telefoniczny będzie musiał się dostosować. Możesz nie chcieć ufać stronie trzeciej, gdy twoi eksperci mogą zarządzać systemem równie dobrze, jeśli nie lepiej.
Niektóre branże muszą również martwić się o zgodność. Technologia VoIP umożliwia przesyłanie połączeń głosowych przez Internet. Twoje dane mogą być przesyłane przez niezabezpieczone sieci i sprzęt. Dla firm z sektora zdrowia lub finansów może to stanowić ogromną przeszkodę. Tylko nieliczni dostawcy mają serwery zgodne z przepisami.
Jeśli coś pójdzie nie tak, kto ponosi winę? Ty czy usługodawca? Mały błąd może kosztować miliony w postaci opłat, kar i utraty klientów.
Może się to wydawać trywialne, ale usługi VoIP w chmurze wymagają szybkiego Internetu, aby dobrze działać. Co zrobić, jeśli Twoja firma znajduje się w miejscu o niskiej jakości usług? A może nie masz niezawodnego źródła zasilania? Nawet w 2019 r. obszary wiejskie cierpią z powodu braku dostępu do Internetu. Jeśli nie masz szybkiego i niezawodnego połączenia z Internetem, chmura nie powinna być Twoim pierwszym wyborem.
Podobnie jak w przypadku wszystkiego innego w IT, właściwy wybór dla Ciebie może nie być najlepszą opcją dla kogoś innego. Dlatego przed zarejestrowaniem się w chmurze dokładnie rozważ swoje wymagania.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!