VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Chociaż wiele osób zna i rozumie hostowane systemy PBX, koncepcja hostowanych skrzynek PBX może być początkowo trudna do zrozumienia. Przez długi czas każdy produkt lub usługa, które miały w swojej nazwie chmurę, hostowane lub online, oznaczały utratę kontroli dla menedżerów biznesowych w przedsiębiorstwie. Działy IT przedsiębiorstw szczególnie opierały się zmianom, ponieważ nie mogły dostosowywać ani kontrolować usług.
Niemniej jednak usługi hostowane szybko stały się nieodłączną częścią przepływów pracy w każdej organizacji. Nic więc dziwnego, że hostowane skrzynki IP lub hostowane systemy VoIP również zadomowiły się w przestrzeni korporacyjnej. Jeśli przejdziesz od razu do sedna, hostowane systemy PBX nie różnią się niczym od niezliczonych programów typu „oprogramowanie jako usługa” klasy korporacyjnej, które są dostępne dla większości procesów.
System IP PBX składa się z łączy SIP, klientów telefonicznych (może to być dowolna kombinacja telefonów programowych, telefonów stacjonarnych, urządzeń mobilnych lub komputerów) oraz samej centrali, która może być niczym innym jak oprogramowaniem zainstalowanym na serwerze w sieci. Podobnie jak zwykłe centrale PSTN PBX, systemy IP PBX są również własnością firmy i są przez nią kontrolowane. Jedyna różnica polega na tym, że przedsiębiorstwo jest połączone z dostawcą ITSP za pośrednictwem magistrali SIP (dzięki czemu połączenia mogą być kierowane przez Internet), a nie tradycyjnych linii telefonicznych.
Te lokalne rozwiązania można dostosowywać, aktualizować i uelastyczniać. Oferują organizacjom wiele korzyści, zwłaszcza w miarę ich wzrostu. Organizacja może cieszyć się znacznie niższymi kosztami na połączenie, a przez cały okres eksploatacji sprzętu całkowity koszt posiadania nie jest bardzo wysoki. Jednak i te systemy nie są pozbawione wad.
Chociaż lokalne rozwiązania IP PBX mogą okazać się tanie w dłuższej perspektywie, wymagają znacznych inwestycji z góry, na które mniejsze firmy mogą sobie nie pozwolić. Ponadto do zaprojektowania, skonfigurowania i wdrożenia kompleksowych rozwiązań „pod klucz” wymagana jest duża wiedza specjalistyczna i zasoby ludzkie. W tym miejscu wkraczają hostowane systemy PBX.
Koncepcja hostowanych systemów PBX istniała na długo przed wprowadzeniem VoIP, ale tak naprawdę zyskała popularność dopiero w przypadku skrzynek IP PBX. Większość ludzi jest przyzwyczajona do systemu telefonicznego mieszczącego się w pokoju lub szafie gdzieś w biurowcu. W przypadku hostowanych systemów PBX sprzęt jest kupowany, posiadany, utrzymywany i kontrolowany przez zewnętrznego dostawcę, który specjalizuje się w świadczeniu usług VoIP. Wszystkie usługi telefonii VoIP związane z wykonywaniem połączeń świadczone są online.
Hostowane systemy PBX lub jak to się powszechnie nazywa – hostowane VoIP – działają podobnie do tego, w jaki sposób większość przedsiębiorstw korzysta obecnie z usług poczty elektronicznej. Zanim SaaS i przetwarzanie w chmurze naprawdę się rozpowszechniły, organizacje utrzymywały własne serwery poczty e-mail, aby pracownicy mogli korzystać z poczty e-mail w celach biznesowych. Jednak obecnie większość tych usług jest obsługiwana przez dostawców zewnętrznych i dostarczana przedsiębiorstwu jako usługa.
Korzystanie z hostowanych usług PBX ma wiele zalet w porównaniu z rozwiązaniami lokalnymi dla firm. Właśnie dlatego VoIP w chmurze stale zyskuje na popularności w ciągu ostatniej dekady. Dostawcy usług VoIP są w stanie wykorzystać telefonię IP, przetwarzanie w chmurze, architekturę wielodostępową i ekonomię skali, aby świadczyć usługi telefoniczne klasy korporacyjnej po wyjątkowo niskich cenach. Funkcje i ceny nowoczesnych usług VoIP po prostu nie byłyby możliwe w przypadku systemów PBX starszej generacji.
Największą zaletą hostowanego systemu PBX jest to, że rozpoczęcie pracy wymaga niewielkiej lub żadnej inwestycji ze strony firmy. Wielu dostawców oferuje bezpłatne wersje próbne, aby sprawdzić swoje usługi, a miesięczne lub roczne plany abonamentowe często nie kosztują dużo. Z tego powodu małe i średnie przedsiębiorstwa jako pierwsze zaczęły korzystać z tych usług.
Jednak branża znacznie dojrzała od pierwszych dni, a dostawcy wielokrotnie poprawili swoje możliwości. Doszło do punktu, w którym nawet większe przedsiębiorstwa są skłonne zrezygnować z kontroli, aby uzyskać bezproblemowe usługi za pośrednictwem chmury.
We wczesnych dniach hostowanych usług PBX jakość dźwięku i niezawodność były głównymi problemami. Kwestie te zostały w dużej mierze rozwiązane i tak długo, jak przedsiębiorstwo dysponuje wystarczającą przepustowością i szybkim łączem internetowym, jakość głosu hostowanych usług VoIP jest równa lub nawet lepsza niż jakość płatna.
Zanim przedsiębiorstwo planuje przejść na VoIP, powinno ocenić swoją sieć danych i sprzęt, aby obsłużyć dodatkowy ruch, który wynikałby z dodania połączeń głosowych. W wielu przypadkach może wymagać aktualizacji sprzętu do obsługi VoIP i powiązanych z nim protokołów. Czasami organizacja może być zmuszona do uzyskania szybszych połączeń danych lub sprzętu sieciowego. Ogólnie rzecz biorąc, proces nie zajmie dużo czasu.
Następnie organizacja może wybierać spośród różnych dostawców i planów subskrypcji, które oferują najlepszą wartość dla ich wymagań. Silna konkurencja w branży sprawia, że klienci mają duży wybór. Brak tradycyjnych umów oznacza, że organizacja może wypróbować różnych dostawców przed podjęciem zobowiązania.
Hostowana centrala PBX oznacza również, że firma musi płacić tylko za zasoby, z których faktycznie korzysta, zamiast kupować określoną liczbę linii lub numerów. Nowe linie można łatwo dodawać lub usuwać, aby uwzględnić zmiany w firmie.
Biorąc pod uwagę liczne korzyści VoIP w chmurze, łatwo zrozumieć, dlaczego hostowane PBX – wraz z wieloma innymi usługami hostowanymi – szybko staje się popularne wśród organizacji biznesowych różnej wielkości.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!