VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Na niektórych stronach internetowych można zauważyć, że odnoszą się one do połączeń Wi-Fi tylko podczas wykonywania połączeń ze smartfona za pomocą połączenia Wi-Fi. W tym poście zamierzamy przedstawić pełniejszą wizję obaw, o których należy pamiętać podczas wykonywania połączeń przez Wi-Fi. Zobaczymy też, jakie inne urządzenia można wykorzystać do dzwonienia przez Wi-Fi.
Zasadniczo rozumiemy WiFi jako technologię, która umożliwia naszym urządzeniom łączenie się z Internetem. Wykorzystuje bardzo małe zakresy widma radiowego przydzielone w pobliżu pasm 2,4 GHz 5 GHz.
Standardy Wi-Fi zarządzają pasmem radiowym 2,4 GHz i 5 GHz z różnymi schematami, zapewniając pewne izolowane kanały komunikacyjne w każdym paśmie. Aby móc obsługiwać komunikację między anteną a urządzeniami Wi-Fi, muszą pozostać na tym samym kanale. Co więcej, najważniejsze jest to, że te dwa urządzenia są jedynymi, które mogą komunikować się w tym samym czasie i kanałem i tylko jedno urządzenie może komunikować się w tym samym czasie. (Wifi jest półdupleksem).
Jest to bardzo ważne, ponieważ pokazujemy, że mamy ograniczoną liczbę kanałów, a teraz wiemy, że tylko jedno urządzenie może wysyłać pakiety w tym kanale w tym samym czasie. To jest powód, dla którego jak wiele urządzeń jest podłączonych do anten WiFi, ich połączenie jest wolniejsze.
Jeszcze jedną ważną rzeczą związaną z WiFi jest odległość od punktu dostępowego. Jak daleko od anteny, będziemy otrzymywać wolniejsze szybkości transmisji danych. Brzmi to prosto, ale pamiętaj, aby wysłać tę samą ilość danych do urządzenia na większą odległość, o wiele więcej czasu. Spowoduje to, że urządzenia te będą musiały zajmować ten kanał znacznie dłużej. Spowoduje to również spowolnienie wszystkich innych urządzeń korzystających z tego samego AP (punktu dostępu). Im większa odległość, tym więcej błędów komunikacyjnych i więcej retransmisji będzie potrzebnych. To jest powód, dla którego punkt dostępu przez większość czasu po prostu nie łączy urządzeń z niskimi szybkościami transmisji danych. Tylko po to, aby te urządzenia nie blokowały połączenia innym użytkownikom.
Uwaga kanały nie mogą się pokrywać. Tak więc antena używa jednego kanału w danym czasie i zazwyczaj wybiera mniej kanałów użytkownika w oparciu o sąsiedztwo. Więc jeśli masz inny punkt dostępowy w biurze lub u sąsiadów, może on również przeciążyć częstotliwość radiową, powodując, że twój punkt dostępowy będzie się zmieniał między kanałami.
Istnieją również urządzenia elektroniczne, które przeciążają zasięg radiowy. Zazwyczaj telefony DECT i kuchenki mikrofalowe. Uwaga: poniżej 2,4 GHz istnieją tylko 3 nienakładające się kanały, a 5 GHz ma do 24 nienakładających się kanałów.
Równie ważne są możliwości klienta, ponieważ na przykład małe urządzenia wykorzystują mniejsze anteny i sygnały o małej mocy z ich strony. Stosują również wiele protokołów oszczędzania baterii.
Jednak obecne punkty dostępu Wi-Fi są mądrzejsze każdego dnia, a technologia pozwala im:
W dzisiejszych czasach pomysł stworzenia szybszych sieci WiFi polega na wdrożeniu wielu punktów dostępowych, z których każdy emituje z bardzo małą mocą. Nie nakładają się więc na siebie i każdy z nich obsługuje niewielką ilość urządzeń pod swoim zasięgiem.
Niestety idea mniejszych ogniw wprowadza jeszcze jeden problem, którym jest roaming. Roaming to to, co robi nasze urządzenie podczas przełączania między różnymi antenami. To może się zdarzyć tylko dlatego, że poruszamy się po biurze. Ale także możemy spotkać się z roamingiem, gdy jesteśmy w biurze korzystając z Wi-Fi i po prostu wychodzimy z biura podczas rozmowy, więc tracimy połączenie Wi-Fi i przechodzimy do mobilnej sieci danych. W takich sytuacjach smartfony muszą szybko przełączać się między antenami i sieciami, aby łączność internetowa była aktywna, a połączenie nie zostało rozłączone. Pamiętaj jednak, że jest to dość wrażliwy scenariusz i w niektórych przypadkach może to mieć wpływ.
Połączenia VoIP nie wymagają dużej przepustowości ani szybkich połączeń. Obecnie wymagania jakościowe VoIP są bardziej związane z opóźnieniami, utratą pakietów i przeciążeniem sieci. Uwaga głos to ruch w czasie rzeczywistym i musi być dostarczony na czas. Ponieważ nie ma odzyskiwania pakietów, ważne jest, aby nie mieć kropli. Minimalne wymagania to:
W większości biur lub pracowników domowych najczęstszym połączeniem jest korzystanie z połączenia Wi-Fi osadzonego pod routerem dostawcy usług internetowych. Ale w niektórych innych przypadkach możemy połączyć kilka anten WiFi, aby zapewnić sieć o dużym zasięgu, dzięki czemu wszystkie budynki mają odpowiedni sygnał WiFi.
Główne problemy, które mogą wpłynąć na jakość głosu, to:
To najlepszy scenariusz dla połączeń przez Wi-Fi. Ponieważ musi istnieć inżynier sieci, który ocenił i upewnił się, że WiFi spełnia wymagania dotyczące zasięgu, szybkości i współbieżności użytkowników.
Aplikacja VoIPstudio to nie tylko prosta aplikacja SIP. Aplikacje VoIPstudio wykorzystują WebRTC z technologią, która poprawia zużycie baterii i zapewnia dostęp do wszystkich innych funkcji VoIPstudio, takich jak wiadomości zespołowe, sms, faks i dostęp do nagrywania.
Korzystanie z aplikacji VoIP z ogólnym protokołem SIP pozwoli Twojemu urządzeniu inteligentnemu na wykonywanie i odbieranie połączeń.
Ponieważ producenci sprzętu są świadomi nowego podejścia do biur i wymagań dotyczących mobilności. Umożliwienie podłączenia typowych telefonów stacjonarnych przez Wi-Fi ułatwia wdrażanie administratorom systemu. Usuń wymóg okablowania wszystkich stacji biurkowych w biurze.
Podobnie jak w przypadku urządzeń mobilnych pod laptopem lub komputerem stacjonarnym, użytkownicy mogą korzystać z dowolnej aplikacji SIP lub aplikacji stacjonarnej VoIPstudio dostępnej dla systemów Windows, MacOS i Linux.
Pozwala to na stworzenie wyjątkowego środowiska pracy. Posiadanie komputera i komunikacji na tym samym sprzęcie, redukcja sprzętu i uproszczenie pulpitu.
Użytkownicy mogą potrzebować zestawu słuchawkowego, który może być po prostu przewodowy, bluetooth lub szerokopasmowej technologii DECT w zależności od ich potrzeb w zakresie mobilności.
Wired headset – Plantronic Encore HW540 | Bluetooth –Plantronics Voyager | DECT – Logitech H820e |
Możesz także wykonywać i odbierać połączenia VoIP, gdy smartfon nie jest podłączony do Wi-Fi, korzystając tylko z mobilnej sieci danych.
Jest to prawdopodobnie najbardziej niezawodny sposób obsługi połączeń VoIP za pośrednictwem urządzenia bezprzewodowego. Dzieje się tak, ponieważ technologia DECT została specjalnie zaprojektowana do połączeń telefonicznych. Jest to więc mocna i solidna technologia, wcale nie droga i najlepsza rekomendacja, gdy myślisz o dzwonieniu przez Wi-Fi.
Istnieją urządzenia, które mogą wpływać na zasięg Wi-Fi i jakość radia. Głównie zakłócenia bezprzewodowe są generowane przez: anteny mikrofalowe, DECT, przeszkody fizyczne lub inną antenę WiFi.
Gdy nasz głos uniknie problemów z radiem i osiągnie połączenie przewodowe, nadal może napotkać pewne przeszkody, które mogą również wpłynąć na komunikację. Główne problemy, którym musimy zapobiegać, to: przeciążenie lub przeciążenie sieci, źle skonfigurowane reguły zapory dla VoIP, problemy z routerem.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!