VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Świat telefonii korporacyjnej często podlega zmianom. Niektóre z nich to duże, systemowe zmiany, które wpływają na sposób prowadzenia działalności, inne to stopniowe ulepszenia, które mogą zwiększyć produktywność Twoich pracowników. Przykładami zmian systemowych jest przejście z telefonów stacjonarnych na telefony komórkowe lub z tradycyjnych systemów PBX na biznesowe telefony VoIP.
Połączenie rosnącego zapotrzebowania na systemy VoIP i spadającej sprzedaży łączy analogowych zmusza operatorów telefonicznych do agresywnej rywalizacji o klientów. To sprawia, że jest to doskonały moment dla przedsiębiorstw na przejście na VoIP i skorzystanie ze spadających cen. Po przejściu na VoIP większość zmian w infrastrukturze jest ukryta przed użytkownikami końcowymi. Największą różnicą, jaką zobaczą, będą nowe telefony biznesowe na ich biurkach. Zanim jednak wyruszysz i kupisz zupełnie nowe telefony IP, poświęć chwilę na ocenę, w jaki sposób korzystasz z obecnego systemu.
Kategoryzuj połączenia przychodzące i wychodzące oddzielnie, ponieważ będziesz potrzebować dla nich różnych funkcji. Na przykład wstrzymanie muzyki jest czymś, o czym należy pomyśleć w przypadku połączeń przychodzących, ale nie jest potrzebne w przypadku połączeń wychodzących i tak dalej. Teraz pomyśl o różnych rodzajach połączeń, które mają miejsce każdego dnia:
Dzięki telefonom VoIP dla firm możesz także skonsolidować czat wideo i komunikatory internetowe w tym samym systemie.
Kolejną kwestią do rozważenia jest to, które obszary w biurze wymagają telefonów. Na przykład możesz potrzebować innego modelu telefonu do użytku w miejscach publicznych, takich jak hol lub poczekalnia. Jeśli masz dedykowane sale konferencyjne, które są często wykorzystywane do prowadzenia konferencji, warto kupić modele wyposażone w dodatkowe głośniki i mikrofony zapewniające lepszą jakość. Podobnie użytkownicy pierwszej linii, tacy jak agenci sprzedaży, mogą wymagać innych funkcji niż menedżerowie na poziomie C.
Ocena obecnych i przyszłych wymagań może zająć trochę czasu, ale jest warta wysiłku. Duże i czytelne ekrany LCD, przyciski funkcyjne, które można przypisać do przydatnych funkcji oraz porty umożliwiające łączność to tylko niektóre z rzeczy, na które warto zwrócić uwagę. Pamiętaj, że nie każdy pracownik będzie potrzebował telefonu stacjonarnego. Niektórzy użytkownicy mogą preferować korzystanie z urządzeń mobilnych, mogą pracować w domu itp. W rzeczywistości możesz potrzebować mniej telefonów, niż myślisz.
Konferencje audio i wideo szybko stały się preferowaną alternatywą dla długich spotkań i podróży służbowych. Jeśli Twoi pracownicy często prowadzą rozmowy grupowe z zespołami wewnętrznymi, partnerami zewnętrznymi, klientami biznesowymi itp., warto zainwestować w kilka modeli obsługujących konferencje. Większość biznesowych telefonów VoIP umożliwia prowadzenie rozmów grupowych, ale te wersje są wyposażone w wiele głośników i wielokierunkowe mikrofony zapewniające lepszą klarowność głosu. Zostały specjalnie zaprojektowane do użytku z wieloma użytkownikami, przewodowymi i bezprzewodowymi zestawami słuchawkowymi itp. Jeśli rozmowy wideo są dla Ciebie ważne, sprawdź także jakość wbudowanych kamer internetowych.
Możliwość szybkiego wybierania konkretnych numerów jest nieoceniona w oszczędzaniu czasu Twoich pracowników. Może to jedynie skrócić czas każdej rozmowy telefonicznej o kilka sekund, ale pomnożyć to przez tysiące połączeń wykonywanych każdego dnia, a będzie to znacząca poprawa. Funkcja ponownego wybierania jest również niezwykle przydatna do dzwonienia do użytkowników, jeśli połączenie zostanie zerwane z powodu małej przepustowości lub z innego powodu.
Przekazywanie połączeń jest przydatne, jeśli chcesz mieć możliwość przekierowywania połączeń przychodzących w określonych godzinach do innych pracowników, swojego asystenta lub innego działu w Twojej firmie. Dzięki temu dzwoniący będą w większości mogli porozmawiać z daną osobą, zamiast być przekierowywani do poczty głosowej. Funkcje te są zazwyczaj obsługiwane przez większość biznesowych systemów VoIP, ale telefony powinny być również wyposażone w dedykowane przyciski wybierania jednodotykowego, aby zapewnić lepszą wygodę użytkowania.
Ważną funkcją, którą należy sprawdzić w każdym zakupionym biznesowym telefonie VoIP, są opcje łączności. Twoje telefony powinny przynajmniej obsługiwać standardowe zestawy słuchawkowe Bluetooth. Niektóre modele obsługują jednocześnie wiele zestawów słuchawkowych, inne obsługują tylko jeden.
Istotną funkcją jest także możliwość wyciszenia mikrofonu. Przydaje się to dla zachowania prywatności, gdy trzeba omówić coś ze współpracownikiem przed powrotem do klienta lub aby zminimalizować poziom hałasu, który słyszy druga osoba, szczególnie podczas rozmów grupowych.
To tylko kilka z podstawowych funkcji, których większość firm potrzebuje w telefonach VoIP. W zależności od wyników oceny możesz także potrzebować bardziej szczegółowych funkcji.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!