VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Powszechnie wiadomo, że połączenia VoIP są tańsze niż tradycyjne telefony. To prawdopodobnie największy powód, dla którego większość konsumentów i firm na świecie przeszła z telefonów stacjonarnych na VoIP.
Oczywiście pomaga, że telefony VoIP mogą łączyć się z telefonami stacjonarnymi. To, że przechodzisz na VoIP, nie oznacza, że nie możesz już dzwonić do swoich klientów. Firmy mogą również korzystać ze swoich istniejących telefonów z adapterami telefonicznymi VoIP.
Ostatnio jednak kwestie bezpieczeństwa związane z VoIP pojawiły się na pierwszych stronach gazet. Niemal codziennie czytasz wiadomości o kolejnej firmie, która padła ofiarą włamania. Straciła dane, hasła, numery PESEL i jeszcze więcej poufnych informacji. Mając to na uwadze, zrozumiałe jest, że niektóre firmy wahają się przed uaktualnieniem do VIP.
Niektóre firmy odłożyły przejście na VoIP ze względu na obawy związane z bezpieczeństwem. Jednak w większości organizacje zaktualizowały się do najnowszych technologii biznesowych systemów telefonicznych. Dyrektorzy generalni nie zwracali zbytniej uwagi na problemy z bezpieczeństwem telefonicznym.
Do tej pory nigdy nie stanowiło to problemu. Przechwytywanie połączeń stacjonarnych nie jest niemożliwe. Jednak wokół takich incydentów nie było dużej świadomości ani rozgłosu. Teraz firmy muszą martwić się inwigilacją rządową, szpiegostwem korporacyjnym, hakerami i przestępcami.
To prawda, że w związku z VoIP istnieją obawy dotyczące bezpieczeństwa. Te obawy jednak nie powinny powstrzymywać Cię przed aktualizacją. Problemy bezpieczeństwa VIP nie są ani specjalne, ani wyjątkowe. Twoje rozmowy telefoniczne wiążą się z takimi samymi zagrożeniami, jak inne formy komunikacji internetowej – poczta e-mail, udostępnianie dokumentów, wysyłanie zdjęć itp. Czy rozważysz wyłączenie poczty e-mail w swojej firmie? Czy możesz?
Z drugiej strony nie powinieneś ignorować tych problemów związanych z bezpieczeństwem. Przewiduj je, planuj je i śmiało przełącz się na VoIP. Czas zacząć korzystać z zabezpieczeń VoIP!
W przypadku VoIP istnieje kilka kierunków ataku. Na przykład hakerzy mogą przechwytywać połączenia w czasie rzeczywistym i podsłuchiwać poufne rozmowy. Mogą również kraść starsze rozmowy telefoniczne, które nagrałeś i zachowałeś do użytku firmowego.
Niektórzy przestępcy włamują się do twojego systemu telefonicznego. Wykonują połączenia międzynarodowe na swoje numery. Otrzymują zapłatę za połączenia, a ty czekasz na rachunek. Inne rodzaje ataków obejmują wykorzystywanie telefonów do włamywania się do innych części sieci. Hakerzy mogą również instalować na komputerach oprogramowanie szpiegujące i oprogramowanie ransomware, wchodząc przez system telefoniczny.
Przy tak wielu zagrożeniach większość ludzi zakłada, że VoIP jest mniej bezpieczny niż telefony stacjonarne. Skąd jednak wiesz, czy telefony stacjonarne są bezpieczne? Tylko dlatego, że nikt nie przechwycił Twoich połączeń, nie oznacza to, że jest to niemożliwe. Gdyby tak było, nie byłoby potrzeby wystawiania nakazów na podsłuchiwanie telefonów! Z technicznego punktu widzenia zarówno telefony stacjonarne, jak i VoIP są podatne na przechwycenie. Hakerzy mogą złamać oba systemy telefoniczne.
Ponadto istnieją pewne zagrożenia, które są wspólne dla obu sieci. Rozważ ataki socjotechniczne. Wiąże się to z próbami manipulowania użytkownikami przez hakerów, aby ujawnili swoje hasła lub inne dane uwierzytelniające konto. Działa to równie dobrze w sieciach komputerowych, systemach telefonicznych VoIP i telefonach stacjonarnych.
Z drugiej strony masz dużo więcej opcji, jeśli chodzi o zabezpieczenie VoIP. Do Twojej dyspozycji jest wiele narzędzi programowych i sprzętowych. Wiele – jeśli nie większość – z nich w ogóle nie jest dostępnych dla telefonów stacjonarnych. Jeśli zrobisz to dobrze, wybór VoIP może być najbezpieczniejszą opcją dla Twojej firmy.
Tak jak telefonia VoIP jest bardziej wyrafinowana niż tradycyjna linia stacjonarna, masz lepsze narzędzia do jej ochrony. Oto siedem sposobów ochrony firmowego systemu telefonicznego. Wszystkie te środki sprawiają, że szyfrowany VoIP jest znacznie bezpieczniejszy niż telefon stacjonarny.
Szyfrowanie to pierwsza linia obrony przed nieautoryzowanym użyciem firmowego systemu telefonicznego. Szyfrowanie VoIP oferuje wiele korzyści. Przede wszystkim hakerzy nie mogą podsłuchiwać poufnych informacji. Po drugie, nawet jeśli ktoś ukradnie dane Twojego połączenia telefonicznego, nie będzie w stanie zrozumieć, co zostało powiedziane. Trzecią korzyścią jest to, że gdy wszystkie połączenia są szyfrowane nikt nie może uzyskać dodatkowych danych identyfikacyjnych, takich jak nazwa lub lokalizacja.
Niewiele firm nie korzysta z VPN w sieci komputerowej. Pozwala to upoważnionym użytkownikom na dostęp do danych firmy nawet wtedy, gdy nie ma ich w biurze. Oznacza to również, że hakerzy i przestępcy nie mogą łatwo wejść do sieci.
Korzystanie z szyfrowanych połączeń VoIP przez połączenie VPN zapewnia dodatkową warstwę bezpieczeństwa. Chodzi o dodanie wielu narzędzi bezpieczeństwa, które będą chronić Twoją sieć.
Istnieje możliwość rozdzielenia sieci fizycznej na wiele oddzielnych sieci wirtualnych. Po raz kolejny jest to dodatkowa warstwa bezpieczeństwa dla przedsiębiorstw. Cały ruch VoIP można ograniczyć do oddzielnej sieci. Ułatwia monitorowanie sieci pod kątem nieautoryzowanego użycia.
Korzystanie z sieci VLAN może również pomóc w procesie rozwiązywania problemów. Załóżmy, że telefony nie działają. Od razu wiesz, na którą sieć spojrzeć. Nie musisz tracić czasu na sprawdzanie routerów lub innej infrastruktury w innym miejscu.
To potężne narzędzie, które nie było dostępne w telefonach stacjonarnych. Istnieje wiele narzędzi do monitorowania sieci, których można używać w przypadku starych telefonów. Możesz skonfigurować reguły, aby natychmiast otrzymywać powiadomienia, jeśli wydarzy się coś niezwykłego. Niektóre firmy rozpoczynają pracę w poniedziałek tylko po to, by znaleźć tysiące telefonów wykonanych przez hakerów od piątkowego wieczoru.
Niestety wiele firm o tym zapomina. Mogą zapytać dostawcę o cenę i funkcje ale ignorują bezpieczeństwo. Jeszcze przed tobą wybór systemu telefonicznego, zawsze powinieneś zapytać swojego operatora o środki bezpieczeństwa.
Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na hostowane łącza VoIP, czy SIP, bezpieczeństwo jest najważniejsze. W jaki sposób Twój dostawca zarządza centrum danych i siecią, aby chronić Twoje połączenia? Czy oferują szyfrowanie? Upewnij się, że nie polegają wyłącznie na szyfrowaniu.
Jeśli nie masz jeszcze programu uświadamiającego bezpieczeństwo, czas go uruchomić. Powszechnie wiadomo, że ludzie są najsłabszym ogniwem większości systemów bezpieczeństwa. Usuń kilku hakerów, używając taktyk socjotechnicznych, aby uzyskać hasła od niczego niepodejrzewających ofiar. Nie muszą nawet zadawać sobie trudu atakowania twojej sieci!
Twoi pracownicy powinni wiedzieć, jak używać silnych haseł i często je zmieniać. Egzekwuj surowe zasady dotyczące haseł, aby nikt nie mógł używać „mojej nazwy szkoły średniej” lub „123”. Nie powinni również udostępniać haseł członkom rodziny, przyjaciołom i współpracownikom. Szkoda, że nadal można zobaczyć stacje robocze z karteczkami samoprzylepnymi i hasłami napisanymi na nich w biurach.
Uwierzytelnianie wieloskładnikowe zwiększa bezpieczeństwo w porównaniu ze standardowym hasłem. Oznacza to, że użytkownicy potrzebują dwóch form identyfikacji, aby zalogować się do systemu. Jednym z czynników jest to, co wiedzą. W tym przypadku jest to hasło. Drugim czynnikiem powinno być coś, co otrzymają. Niektóre firmy wysyłają na swoje telefony losowo wygenerowany kod. Inni mają aplikację, która generuje kody. W obu przypadkach hakerom będzie trudniej uzyskać obie informacje jednocześnie.
Skoro wszystkie te narzędzia są dostępne, dlaczego firmy ignorują bezpieczeństwo? Prawda jest taka, że dodanie zabezpieczeń często wiąże się z kosztami. Rozważmy na przykład szyfrowanie. Zwiększa bezpieczeństwo, ale wymaga również dodatkowej przepustowości w Twojej sieci. Wybór renomowanego dostawcy, który oferuje szyfrowane połączenia VoIP, może oznaczać dopłatę do usługi.
Innym czynnikiem jest to, że wiele firm uważa, że nie będą celem. W rzeczywistości prędzej czy później nadejdzie ich kolej. Zadzwoń do VoIPstudio zanim to się stanie. Oferujemy szyfrowany VoIP bez dodatkowych kosztów. Co więcej, możesz wypróbować naszą usługę przez 30 dni bez karty kredytowej! Sprawdź naszą usługę i przekonaj się, dlaczego VoIP jest bezpieczniejszy niż telefon stacjonarny.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!