VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Systemy telefoniczne VoIP są dość powszechne w świecie przedsiębiorstw. Prawie nie ma dnia, żeby VoIP nie znalazł się na pierwszych stronach gazet z jakiegoś powodu. Technologia ma zastąpić PSTN w ciągu następnej dekady. Operatorzy telefoniczni ogłosili już daty wygaśnięcia starszej sieci na niektórych obszarach. Ale wciąż jest kilka rzeczy o VoIP, które nie są powszechnie znane. Czytaj dalej, aby poznać siedem interesujących faktów na temat VoIP.
Jak myślisz, kiedy technologia VoIP pojawiła się po raz pierwszy? VoIP zaczął pojawiać się na pierwszych stronach gazet stosunkowo niedawno. Wielu osób uważa, że ta technologia jest nowością, podczas gdy w rzeczywistości istnieje już od jakiegoś czasu.
W 1974 r. uruchomiono pierwszą w historii wersję VoIP przy użyciu amerykańskiej wojskowej sieci badawczej ARPANET. Ta wersja przesyłała dane głosowe za pomocą pakietów, podobnie jak współczesny VoIP. Oznacza to, że VoIP jest w rzeczywistości o kilkadziesiąt lat starszy niż to, co większość ludzi zakłada.
Istnieje kilka powodów, dla których tak długo trwało, aby VoIP zyskał popularność. Po pierwsze, szybkie łącza internetowe nie były wtedy powszechne. Oznacza to, że najwcześniejsze połączenia VoIP posiadały złą jakości dźwięku, dochodziło do zerwanych połączeń i innych problemów.
Innym powodem jest to, że 40-50 lat temu rozmowy międzymiastowe nie były firmom niezbędne. Dziś nawet mała firma może współpracować z partnerami i klientami w kilku krajach. Popyt na tanie połączenia międzynarodowe był jednym z powodów szybkiego przyjęcia VoIP.
Czy uwierzysz, że najwcześniejsze połączenia VoIP zawierały reklamy przed połączeniem? W ten sposób użytkownicy płacili wtedy za połączenia VoIP. Na szczęście ten model biznesowy upadł, gdy VoIP stał się popularny i dostępny dla większej liczby osób.
Gdy zaczęły pojawiać się szybkie połączenia, większość połączeń VIP stała się bardzo tania lub bezpłatna. To z kolei oznaczało, że reklama nie była już potrzebna do zarabiania na połączeniach VoIP.
Reklamy podczas połączeń VoIP to zły pomysł z kilku powodów. Jednym z nich jest to, że są bardzo nachalne, zwłaszcza gdy ludzie oczekują prywatności podczas rozmów telefonicznych. Zwiększają również rozmiar pakietów danych. Oznacza to, że do przesyłania połączeń potrzebujesz dodatkowej przepustowości. Po co marnować dane na niepotrzebne koszty?
Jeśli nie korzystałeś z usługi telefonicznej VoIP, możesz nie zdawać sobie sprawy, że nie potrzebujesz telefonu do wykonywania połączeń. Technologia VoIP nie zależy od żadnego konkretnego urządzenia. Możesz nawiązywać i odbierać połączenia za pomocą komputerów, smartfonów, tabletów i innych urządzeń.
Dlaczego więc mamy tak wiele telefonów stacjonarnych VoIP? Na rynku dostępne są setki modeli, w cenach od 50 USD do modeli, które kosztują tysiące dolarów. Powód jest prosty. Różne rodzaje sprzętu zaspokajają różnorodne potrzeby konsumentów i firm.
Na przykład osoba korzystająca z VoIP w domu może po prostu używać do pracy swojego smartfona. Nie chcą ani nie potrzebują więcej funkcji. Freelancer pracujący w domu może docenić możliwość przełączania się między dzwoniącymi, zawieszania klientów, odtwarzania muzyki on hold itp. Niektóre z tych funkcji są po prostu łatwiejsze w użyciu z telefonem stacjonarnym z przyciskami.
Na drugim końcu skali znajdują się konferencyjne systemy audio przeznaczone do spotkań i szkoleń. Mają wiele wysokiej jakości mikrofonów i głośników, które umożliwiają komunikację dużym grupom ludzi. Prezesi i inni dyrektorzy mogą potrzebować większych ekranów i lepszego dźwięku podczas interakcji z ważnymi klientami.
Chociaż telefon – drogi lub inny – nie jest konieczny do VoIP, w wielu przypadkach służą one ważnemu celowi.
Popularność systemów VoIP przyczyniła się do rozwoju outsourcingu. Stało się to głównie w latach 90. XX wieku. Jak są ze sobą powiązane te dwa zjawiska? Outsourcing był możliwy głównie z dwóch powodów:
VoIP umożliwił contact center przeniesienie się za granicę. Połączenia te są tańsze niż tradycyjne rozmowy zamiejscowe. VoIP był również bardziej wydajny w przekazywaniu połączeń niż analogowy. Firmy mogą kupować numery lokalne na niektórych rynkach, a klienci nigdy nie będą wiedzieć, że ich biuro w ogóle nie znajduje się w Wielkiej Brytanii!
Firmy odkryły, że mogą obniżyć koszty obsługi klientów, przenosząc swoje centra telefoniczne do innych krajów. Ponieważ połączenia VoIP były tanie, miało to sens z finansowego punktu widzenia.
Według ostatnich badań, system telefoniczny VoIP pozwala zaoszczędzić użytkownikom 90% kosztów połączeń międzynarodowych. Liczba ta spada do 40% w przypadku połączeń lokalnych, ale kto chce płacić więcej za jakąkolwiek usługę, jeśli nie musi?
VoIP może zaoszczędzić pieniądze na kilka sposobów, nie tylko dzięki tanim połączeniom. Firmy nie potrzebują specjalnego sprzętu do wykonywania połączeń VoIP. Nie muszą kupować licencji na oprogramowanie ani uruchamiać własnych serwerów. Dzięki hostowanym usługom VoIP dostarczanym online, klienci nie muszą posiadać, naprawiać i konserwować własnego sprzętu. Możesz zacząć korzystać z usługi VoIP klasy biznesowej w mniej niż jeden dzień.
Innym powodem jest to, że VoIP jest elastyczny i skalowalny. Firma może zacząć od małej liczby numerów i linii. Płacisz tylko za to, z czego korzystasz. Następnie możesz dodać więcej linii, gdy ich potrzebujesz. Czy masz zapotrzebowanie sezonowe? Dodaj dodatkowe linie tylko na kilka tygodni lub miesięcy.
VoIP umożliwia firmom zmianę, rozwój i dostosowanie się do różnych sytuacji. Nie jesteś już ograniczony dostępnością zasobów, finansowych lub innych.
Tak to prawda. Koszt konfiguracji i korzystania z VoIP znacznie się różni w zależności od operatora. Możliwe jest rozpoczęcie korzystania z telefonu VoIP w chmurze za dokładnie zero dolarów!
Przyjrzyjmy się, jak możesz to zrobić. Rozważ start-up lub małą firmę z garstką pracowników. Kiedy taka firma zaczyna szukać serwisu telefonicznego.
Przed nadejściem VoIP nie mieli innego wyjścia i musieli wybrać pakiet od jakiegoś starszego operatora. Musieliby podpisać umowę określającą minimalną liczbę linii, telefonów i innych funkcji. Dodanie funkcji, takich jak poczta głosowa, połączenia międzynarodowe i identyfikator dzwoniącego, oznacza dodatkowe koszty.
Dla porównania podstawowy telefon VoIP w chmurze nic ich nie kosztuje. Nawet najbardziej podstawowy biznesplan będzie oferował wiele funkcji za darmo. Masz możliwość płacenia na bieżąco lub kupowania pakietów minut z góry. Firma płaci tylko za połączenia wykonane w ramach usługi. Nie trzeba kupować sprzętu ani podpisywać umowy. Klient może w dowolnym momencie zmienić dostawcę. Czy można się dziwić, że VoIP jest preferowany przez większości właścicieli małych firm?
W początkowej fazie VoIP bardzo łatwo było odróżnić połączenia analogowe. W porównaniu z telefonami stacjonarnymi, połączenia VoIP charakteryzowały się słabą jakością dźwięku, przerwanymi połączeniami i brakującymi słowami. To nie było dobre doświadczenie. Nic dziwnego, że firmy wahały się przed przyjęciem VoIP.
Od tamtych czasów przebyliśmy długą drogę. Udoskonalono technologię VoIP, a dostawcy znaleźli innowacyjne rozwiązania długotrwałych problemów. Dziś trudno odróżnić połączenie stacjonarne od VoIP. Niewiele osób jest w stanie wykryć, czy rozmawia przez VoIP, czy osoba na końcu linii korzysta z PSTN. W większości przypadków po prostu nie ma sposobu, aby łatwo odróżnić VoIP od innych połączeń.
Większość konsumentów nie wie, że VoIP obsługuje wiele popularnych usług. Czy wiesz, że Skype to forma VoIP? Usługa wykorzystuje zastrzeżone protokoły do wdrażania swojej platformy, ale jest to technologia VoIP. Możesz także wykonywać połączenia VoIP z większości smartfonów. Możesz nawet nie potrzebować do tego osobnej aplikacji. Większość operatorów telefonicznych przeszła na VoIP w swojej infrastrukturze sieciowej, nawet jeśli ich klienci o tym nie wiedzą.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!