Do szybkiego poczytania |

5 sposobów, w jakie VoIPstudio może pomóc Ci w pełni wykorzystać możliwości Salesforce

VoIP phone service background
Technologia VoIP | Usługa VoIP

W ciągu ostatniego stulecia przedsiębiorstwa od czasu do czasu koncentrowały się na pewnych aspektach działalności biznesowej – na poprawie wydajności i napędzaniu innowacji. W różnych dekadach usprawniono i zoptymalizowano operacje, marketing, badania i rozwój. Teraz przyszła kolej na obsługę klienta lub zarządzanie doświadczeniem klienta. Zdecydowana większość organizacji koncentruje się obecnie na poprawie doświadczenia klienta jako czynnika wyróżniającego.

SALESFORCE – NOWOCZESNY CRM

W tym nowym dążeniu do poprawy obsługi klienta nie ma wątpliwości, że Salesforce zmienia zasady gry. To oprogramowanie jako usługa (SaaS) wprowadziło wiele organizacji do korzyści z posiadania danych klientów w jednym miejscu. Salesforce to oprogramowanie oparte na chmurze i być może jedna z pierwszych usług w chmurze, które firmy z całego serca przyjęły. Salesforce był radykalnym ulepszeniem w stosunku do poprzedniego oprogramowania CRM, wyposażonym w nowoczesny interfejs użytkownika i nawigację w przeglądarce internetowej oraz mnóstwo innowacyjnych narzędzi.

Usługa Salesforce pokazała nieodłączne zalety oprogramowania dostarczanego przez chmurę, takie jak ciągła łączność, uniwersalna dostępność przez dowolną przeglądarkę internetową, niezależność od lokalizacji do przeglądania lub modyfikowania danych itp. Dla wielu organizacji Salesforce był znaczącym ulepszeniem tradycyjnego, lokalnego CRM oprogramowanie, a nawet podstawowe arkusze kalkulacyjne.

HOSTOWANY VOIP I INTEGRACJA Z SALESFORCE

Być może jedną z najbardziej niewykorzystanych zalet przetwarzania w chmurze jest interoperacyjność i integracja. Jeśli firma korzysta z kilku różnych usług w chmurze, ich integracja (za pośrednictwem łączników firm własnych lub zewnętrznych) może zapewnić dodatkowe korzyści, wykraczające poza te, które wynikają z poszczególnych usług. Może uwolnić dane, które były wcześniej zamknięte w silosach, a organizacje mogą bezproblemowo uzyskiwać do nich dostęp w różnych aplikacjach.

VOIPSTUDIO MOŻE POMÓC UZYSKAĆ WIĘCEJ OD SALESFORCE

Dla organizacji, która korzysta zarówno z Salesforce, jak i VoIPstudio, ich integracja jest logicznym kolejnym krokiem. Duży odsetek interakcji z klientem odbywa się za pośrednictwem komunikacji głosowej, tj. gdy klienci dzwonią do firmy z różnych powodów, od zapytań sprzedażowych po wsparcie posprzedażowe. Optymalizacja tych interakcji przynosi firmom wiele korzyści, w tym większą satysfakcję klientów i bardziej produktywną siłę roboczą. Jak więc VoIPstudio może pomóc Ci uzyskać więcej od Salesforce? Oto kilka sposobów:

Funkcja Kliknij, aby zadzwonić

Dzisiejsze aplikacje są odpowiedzialne za większość procesów biznesowych. Przełączanie się między różnymi usługami to strata czasu zarówno dla pracowników pierwszej linii, jak i dla kierownictwa. Chociaż wdrożenie pojedynczej usługi lub aplikacji do zarządzania każdym procesem biznesowym nie jest ani praktyczne, ani wykonalne, z pewnością możemy usprawnić przepływy pracy. Po połączeniu VoIPstudio z Salesforce, Twoi pracownicy mogą łatwo inicjować połączenia do klientów z poziomu interfejsu Salesforce. Aby zadzwonić, nie trzeba zamykać aplikacji Salesforce ani otwierać innej aplikacji na softphone – wystarczy jedno kliknięcie. Tak więc, gdy pracownik obsługi klienta przegląda dane klienta, może płynnie przełączyć się na połączenie głosowe bez pomijania rytmu.

Uzbrój pracowników w informacje o kliencie

Kiedy przedstawiciele obsługi klienta odbierają połączenia przychodzące, zwykle muszą uzyskać od klienta numer konta lub inne dane. Integrując VoIPstudio z Salesforce eliminujesz ten krok. Możesz skonfigurować interfejs użytkownika, aby wyświetlał informacje o koncie użytkownika na podstawie numeru przychodzącego, a agenci mogą nawet dodawać rekordy klientów, jeśli nie pochodzą one od istniejącego klienta. Możesz nawet zdecydować, czy chcesz wyświetlić wyskakujące okienko, które automatycznie wyświetla odpowiednie informacje, czy też agent musi wybrać opcję ręcznie.

Kompleksowy przegląd interakcji z klientami

Integracja studia VoIP i Salesforce zapewnia Twojej firmie kompleksowy przegląd transakcji, historii i rozmów klientów. Wszystkie istotne informacje są łatwo dostępne w jednym miejscu, co eliminuje czas i wysiłek związany z konsolidacją danych z różnych usług. Nie musisz przeskakiwać przez przeszkody, aby odpowiedzieć na proste pytania, takie jak „jak często kontaktujemy się z tym konkretnym klientem?” lub „kiedy ten użytkownik ostatni raz dzwonił po pomoc techniczną?”

Ulepsz analizę danych

Udoskonalona analityka danych to zaleta, która przynosi większe korzyści kierownictwu niż pracownikom pierwszej linii, ale mimo to jest ważna. Analizowanie danych z przeszłości w celu zebrania przydatnych informacji jest ważną częścią zarządzania sprzedażą – zwłaszcza jeśli weźmiesz pod uwagę generowanie potencjalnych klientów, pozyskiwanie nowych klientów lub utrzymanie klientów. Dzięki integracji z VoIPstudio wszystkie potrzebne dane (w tym zapisy rozmów) są już dostępne w Salesforce.

Ulepsz rejestrowanie i zarządzanie połączeniami

Agenci obsługi klienta nie muszą ręcznie wprowadzać szczegółów połączenia do rekordu klienta w Salesforce. Ponieważ system telefoniczny jest zintegrowany, połączenia są automatycznie rejestrowane z odpowiednim rekordem użytkownika. Oznacza to, że Twoja firma nie polega na pamięci Twoich pracowników, aby poznać ważne szczegóły. Niech oprogramowanie zrobi wszystko automatycznie za Ciebie.

Historycznie rzecz biorąc, organizacje zawsze cierpiały z powodu braku dostępu do aktualnych i kompleksowych danych dotyczących różnych aspektów działalności. To się powoli zmienia dzięki mnożeniu usług w chmurze, które obiecują stałą dostępność. Integracja VoIP i Salesforce to dopiero początek.

Wszystko gotowe żeby skorzystać z VoIPstudio?

Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?

Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny

Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!