VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
W ciągu ostatniego stulecia przedsiębiorstwa od czasu do czasu koncentrowały się na pewnych aspektach działalności biznesowej – na poprawie wydajności i napędzaniu innowacji. W różnych dekadach usprawniono i zoptymalizowano operacje, marketing, badania i rozwój. Teraz przyszła kolej na obsługę klienta lub zarządzanie doświadczeniem klienta. Zdecydowana większość organizacji koncentruje się obecnie na poprawie doświadczenia klienta jako czynnika wyróżniającego.
W tym nowym dążeniu do poprawy obsługi klienta nie ma wątpliwości, że Salesforce zmienia zasady gry. To oprogramowanie jako usługa (SaaS) wprowadziło wiele organizacji do korzyści z posiadania danych klientów w jednym miejscu. Salesforce to oprogramowanie oparte na chmurze i być może jedna z pierwszych usług w chmurze, które firmy z całego serca przyjęły. Salesforce był radykalnym ulepszeniem w stosunku do poprzedniego oprogramowania CRM, wyposażonym w nowoczesny interfejs użytkownika i nawigację w przeglądarce internetowej oraz mnóstwo innowacyjnych narzędzi.
Usługa Salesforce pokazała nieodłączne zalety oprogramowania dostarczanego przez chmurę, takie jak ciągła łączność, uniwersalna dostępność przez dowolną przeglądarkę internetową, niezależność od lokalizacji do przeglądania lub modyfikowania danych itp. Dla wielu organizacji Salesforce był znaczącym ulepszeniem tradycyjnego, lokalnego CRM oprogramowanie, a nawet podstawowe arkusze kalkulacyjne.
Być może jedną z najbardziej niewykorzystanych zalet przetwarzania w chmurze jest interoperacyjność i integracja. Jeśli firma korzysta z kilku różnych usług w chmurze, ich integracja (za pośrednictwem łączników firm własnych lub zewnętrznych) może zapewnić dodatkowe korzyści, wykraczające poza te, które wynikają z poszczególnych usług. Może uwolnić dane, które były wcześniej zamknięte w silosach, a organizacje mogą bezproblemowo uzyskiwać do nich dostęp w różnych aplikacjach.
Dla organizacji, która korzysta zarówno z Salesforce, jak i VoIPstudio, ich integracja jest logicznym kolejnym krokiem. Duży odsetek interakcji z klientem odbywa się za pośrednictwem komunikacji głosowej, tj. gdy klienci dzwonią do firmy z różnych powodów, od zapytań sprzedażowych po wsparcie posprzedażowe. Optymalizacja tych interakcji przynosi firmom wiele korzyści, w tym większą satysfakcję klientów i bardziej produktywną siłę roboczą. Jak więc VoIPstudio może pomóc Ci uzyskać więcej od Salesforce? Oto kilka sposobów:
Dzisiejsze aplikacje są odpowiedzialne za większość procesów biznesowych. Przełączanie się między różnymi usługami to strata czasu zarówno dla pracowników pierwszej linii, jak i dla kierownictwa. Chociaż wdrożenie pojedynczej usługi lub aplikacji do zarządzania każdym procesem biznesowym nie jest ani praktyczne, ani wykonalne, z pewnością możemy usprawnić przepływy pracy. Po połączeniu VoIPstudio z Salesforce, Twoi pracownicy mogą łatwo inicjować połączenia do klientów z poziomu interfejsu Salesforce. Aby zadzwonić, nie trzeba zamykać aplikacji Salesforce ani otwierać innej aplikacji na softphone – wystarczy jedno kliknięcie. Tak więc, gdy pracownik obsługi klienta przegląda dane klienta, może płynnie przełączyć się na połączenie głosowe bez pomijania rytmu.
Kiedy przedstawiciele obsługi klienta odbierają połączenia przychodzące, zwykle muszą uzyskać od klienta numer konta lub inne dane. Integrując VoIPstudio z Salesforce eliminujesz ten krok. Możesz skonfigurować interfejs użytkownika, aby wyświetlał informacje o koncie użytkownika na podstawie numeru przychodzącego, a agenci mogą nawet dodawać rekordy klientów, jeśli nie pochodzą one od istniejącego klienta. Możesz nawet zdecydować, czy chcesz wyświetlić wyskakujące okienko, które automatycznie wyświetla odpowiednie informacje, czy też agent musi wybrać opcję ręcznie.
Integracja studia VoIP i Salesforce zapewnia Twojej firmie kompleksowy przegląd transakcji, historii i rozmów klientów. Wszystkie istotne informacje są łatwo dostępne w jednym miejscu, co eliminuje czas i wysiłek związany z konsolidacją danych z różnych usług. Nie musisz przeskakiwać przez przeszkody, aby odpowiedzieć na proste pytania, takie jak „jak często kontaktujemy się z tym konkretnym klientem?” lub „kiedy ten użytkownik ostatni raz dzwonił po pomoc techniczną?”
Udoskonalona analityka danych to zaleta, która przynosi większe korzyści kierownictwu niż pracownikom pierwszej linii, ale mimo to jest ważna. Analizowanie danych z przeszłości w celu zebrania przydatnych informacji jest ważną częścią zarządzania sprzedażą – zwłaszcza jeśli weźmiesz pod uwagę generowanie potencjalnych klientów, pozyskiwanie nowych klientów lub utrzymanie klientów. Dzięki integracji z VoIPstudio wszystkie potrzebne dane (w tym zapisy rozmów) są już dostępne w Salesforce.
Agenci obsługi klienta nie muszą ręcznie wprowadzać szczegółów połączenia do rekordu klienta w Salesforce. Ponieważ system telefoniczny jest zintegrowany, połączenia są automatycznie rejestrowane z odpowiednim rekordem użytkownika. Oznacza to, że Twoja firma nie polega na pamięci Twoich pracowników, aby poznać ważne szczegóły. Niech oprogramowanie zrobi wszystko automatycznie za Ciebie.
Historycznie rzecz biorąc, organizacje zawsze cierpiały z powodu braku dostępu do aktualnych i kompleksowych danych dotyczących różnych aspektów działalności. To się powoli zmienia dzięki mnożeniu usług w chmurze, które obiecują stałą dostępność. Integracja VoIP i Salesforce to dopiero początek.
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!