VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
Aby biznes odniósł sukces, potrzeba wiele. Niektóre składniki są dobrze znane – na przykład ludzie i technologia. Inne są niedoceniane i niedostatecznie wykorzystywane, jak współpraca. Efektywna współpraca może poprawić produktywność, zainspirować ludzi i zbudować poczucie wspólnoty. Jednak wiele firm nie podkreśla tego kluczowego składnika sukcesu. Czytaj dalej, aby poznać 5 sposobów, w jakie usługa telefonii VoIP promuje współpracę.
Czy wiesz, że 86% pracowników twierdzi, że brak komunikacji i współpracy jest przyczyną niepowodzeń? Niedawne badanie przeprowadzone przez Salesforce ujawniło ten samorodek informacji. Pracodawcy również wiedzą, jak ważna jest współpraca, przynajmniej w teorii. Z jakiego innego powodu 75% pracodawców ocenia współpracę i pracę zespołową jako bardzo ważne?
Mimo to pracodawcy nie zapewniają niezawodnych narzędzi pomagających pracownikom współpracować. Powoduje to opóźnienia, wpływa na produktywność, a także ma wpływ na wyniki finansowe. Każda firma, która rozważa przejście na VoIP, koncentruje się głównie na komunikacji i kosztach. Ale być może zainteresuje Cię informacja, że Twoja usługa telefoniczna może promować współpracę między pracownikami, zespołami i całą firmą.
Czytaj dalej, aby poznać pięć sposobów, w jakie usługa telefonii VoIP promuje współpracę w środowisku biznesowym.
Jedną z głównych zalet każdej usługi telefonicznej VoIP jest to, że można ją dostosować i uelastyczniać. Możesz nie myśleć, że Twoja firma zmienia się regularnie, ale tak jest. Jeszcze 20 lat temu usługi w chmurze i inteligentna technologia nie były wszechobecne. Prawie wszyscy pracownicy musieli codziennie przychodzić do biura do pracy.
Dziś trudno byłoby znaleźć firmę, która nie korzysta ze smartfonów i usług w chmurze. Prawie nie widać biura, w którym wszyscy pracownicy mają biurko w pracy. Praca z domu, praca zdalna i praca w podróży są powszechne. Jak zapewnić łączność zespołom w takim środowisku?
Usługa telefonii VoIP jest dokładnie takim rozwiązaniem, jakiego potrzebujesz. Pracownicy mogą dzwonić z dowolnego urządzenia – nie musi to być tradycyjny telefon stacjonarny. Użytkownicy mogą wykonywać połączenia audio lub wideo ze swojego komputera, smartfona lub tabletu. Mogą siedzieć w dowolnym miejscu na świecie i nadal pozostawać ze sobą w kontakcie. Usługa telefonii VoIP dopasowuje się do każdego miejsca, urządzenia czy warunków pracy.
Wszechstronna usługa telefonii VoIP promuje współpracę, umożliwiając pracownikom komunikację z dowolnego miejsca. Jak może to pomóc Twojej firmie? Pracownicy mogą przewidywać problemy, zanim staną się większe. Mogą pozostawać w kontakcie z klientami, nawet jeśli z jakiegoś powodu nie ma ich przy biurku. Zespoły mogą wspólnie szukać kreatywnych rozwiązań, gdy nie napotykają przeszkód we współpracy.
Mówią, że czas to pieniądz. Co by było, gdybyś mógł uratować oba jednocześnie? Dobra usługa VoIP może ci w tym pomóc. Dzięki szybszej komunikacji współpraca jest dziecinnie prosta. Po co ograniczać się do powolnych metod komunikacji, skoro istnieją szybsze narzędzia? Usługa VoIP łączy wiadomości błyskawiczne, wiadomości tekstowe, e-mail, pocztę głosową, połączenia audio i wiele innych kanałów. Użyj najszybszej dostępnej metody, aby skontaktować się z innymi.
Co jeśli twój kolega jest zajęty? Skąd możesz wiedzieć, że przeszkadzasz im podczas ważnego spotkania z klientem? VoIP pokazuje ich status, więc wiesz, czy są dostępni na szybką pogawędkę. Informacje o obecności mogą zaoszczędzić dużo czasu, który w przeciwnym razie byłby marnowany na czekanie. Sprawdź ich status, aby zobaczyć, czy są zajęci. Jeśli nie, komunikuj się i współpracuj do woli!
Informacje o obecności mogą również zwiększyć produktywność. Chociaż ludzie lubią się komunikować, czasami wystarczy kilka godzin, aby pracować bez przerw. Pokaż innym, kiedy można dzwonić, ustawiając swój status na dostępny. Pożegnaj zakłócenia i zakłócenia.
Jaka jest jedna rzecz, której Twoi pracownicy nienawidzą w wykonywaniu połączeń? Raporty wydatków i budżety! W wielu biurach pracownicy wahają się przed wykonywaniem połączeń międzymiastowych ze względu na koszty. Co się stanie, jeśli przekroczysz miesięczny budżet?
Usługa telefonii VoIP rozwieje Twoje zmartwienia. Połączenia między pracownikami są często bezpłatne. W końcu te połączenia są przez większość czasu przesyłane przez twoje własne sieci. Zachęcaj do rozmów między członkami zespołu, bez względu na to, gdzie się znajdują. To wszystko za darmo!
Co jeśli dzwonisz do klienta, partnera lub kogoś innego w obcym kraju? VoIP zapewnia niskie stawki za połączenia międzynarodowe. Ponieważ technologia VoIP wykorzystuje istniejące sieci danych, połączenia międzymiastowe kosztują znacznie mniej niż wcześniej. Pamiętaj, że połączenia wewnętrzne są bezpłatne, a połączenia zewnętrzne są niedrogie dzięki VoIP.
Dzięki usłudze telefonicznej VoIP usunąłeś kolejną przeszkodę w efektywnej współpracy. W rzeczywistości możesz nawet kupić nieograniczone pakiety połączeń, jeśli liczba połączeń uzasadnia wydatek.
Czy Twoi pracownicy mają trudności z organizowaniem spotkań, ponieważ tak trudno jest zebrać wszystkich w tym samym pomieszczeniu? Teraz nie muszą spotykać się w tym samym biurze. Możesz organizować spotkania i konferencje dla pracowników w wielu krajach jednocześnie. Wszystko, co musisz zrobić, to ustawić godzinę, która będzie odpowiednia dla wszystkich uczestników w różnych strefach czasowych.
Zorganizowanie wirtualnego spotkania wymaga jedynie połączenia konferencyjnego wideo lub audio za pomocą VoIP. Nie ma potrzeby kupowania dodatkowych usług w zakresie sprzętu lub oprogramowania od kolejnego dostawcy. Użyj istniejącego sprzętu do organizowania spotkań z wideo lub bez.
VoIP zapewnia więcej opcji niż kiedykolwiek podczas wirtualnych spotkań. Skonfiguruj je z wyprzedzeniem do celów szkoleniowych lub edukacyjnych. Użytkownicy mogą na bieżąco tworzyć wirtualne pokoje konferencyjne, do których członkowie mogą dołączać i opuszczać je w dogodnym dla siebie momencie. Niektórzy mogą zdecydować się na włączenie wideo. Inni mogą po prostu słuchać, jadąc pociągiem do pracy.
Możesz zapomnieć o kosztach podróży i zakłócaniu harmonogramów pracy, aby zespół mógł być na bieżąco z projektem. Nigdy więcej zmagania się ze znalezieniem miejsca i czasu, które pasują do harmonogramu wszystkich. Koniec z konfliktami i opóźnieniami, gdy klienci czekają na aktualizacje statusu. Szybciej rozwiązuj problemy i szybciej znajduj rozwiązania.
Przyspiesz procesy i umożliwiaj współpracę dzięki połączeniom konferencyjnym VoIP. Możliwości są naprawdę nieograniczone.
Kolejną ogromną zaletą usługi VoIP jest sposób, w jaki integruje się ona z innymi aplikacjami. Czy kiedykolwiek chciałeś, aby wszystkie Twoje różne narzędzia mogły się ze sobą komunikować? Notatka zapisana w telefonie pojawia się na komputerze i odwrotnie. Dlaczego rozmowy telefoniczne nie powinny zachowywać się w ten sam sposób? Dzięki VoIP jest to możliwe.
Istnieje wiele sposobów integracji połączeń telefonicznych z innymi narzędziami korporacyjnymi.
1. Wyobraź sobie na przykład przycisk w swojej witrynie, który umożliwia klientom dzwonienie do Twojej firmy bez podnoszenia telefonu. Jest to możliwe dzięki integracji VoIP i WebRTC (protokołu internetowego do połączeń opartych na przeglądarce).
2. Wyobraź sobie, że Twoje zespoły sprzedażowe mogłyby automatycznie nagrywać rozmowy podczas zawierania umów z klientami? Teraz mogą. Możesz włączyć lub wyłączyć nagrywanie rozmów biznesowych za pośrednictwem pulpitu nawigacyjnego. W niektórych branżach i krajach przepisy nawet tego wymagają. Teraz możesz zachować zgodność bez konieczności dodawania dokumentów lub innej usługi.
3. Podobnie, zaoferuj pracownikom możliwość wysyłania i odbierania faksów z wygodnej skrzynki e-mail. Dzięki wizualnej poczcie głosowej skrzynka odbiorcza staje się centrum komunikacji. Upewnij się, że nikt już nigdy nie przegapi ważnego połączenia lub wiadomości!
4. Usługi VoIP można również integrować z narzędziami CRM/sprzedażowymi. Pozwól sprzedawcom dzwonić do klientów z poziomu aplikacji CRM. Po zakończeniu połączenia znacznik czasu i czas trwania połączenia są automatycznie dodawane do rejestru połączeń. Analizuj szczegółowe raporty na koniec miesiąca, aby monitorować i poprawiać wydajność.
Dlaczego nie zaoferować bogatego środowiska współpracy, które nie zależy od mieszanki różnych narzędzi? Dzięki usłudze telefonii VoIP użytkownicy mogą płynnie przełączać się między narzędziami. Przejdź od czatu ze współpracownikiem do zaimprowizowanego spotkania wirtualnego. Włącz wideo podczas rozmowy z klientem, aby skutecznie przeprowadzić rozmowę sprzedażową. Utwórz połączenie konferencyjne, po prostu dodając kolejnego członka do dwuosobowej rozmowy audio.
W VoIPstudio integracje z innymi aplikacjami są dla naszego zespołu programistów najwyższym priorytetem. Zawsze staramy się oferować jeszcze więcej sposobów komunikacji dla naszych klientów. Bądź pewien, że jeśli istnieje integracja, której nie chcesz, stanie się ona rzeczywistością wystarczająco szybko!
Więc na co czekasz? Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego, aby przetestować naszą usługę. Nie potrzebujesz nawet zarejestrowanej karty kredytowej. Zabierz VoIPstudio na przejażdżkę i zobacz, jak VoIP radzi sobie w prawdziwym świecie. Promuj współpracę i szybszą komunikację między swoimi pracownikami. Zobacz cuda, jakie potrafią zdziałać, gdy usuniesz przeszkody i uwolnisz ich kreatywność!
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!