VoIPstudio to wielokrotnie nagradzana usługa telefonii internetowej w chmurze, która została zaprojektowana dla firm takich jak Twoja
VoIPstudio idealnie pasuje do najważniejszych aplikacji i CRM, przez co upraszcza Twoją pracę
Centrala telefoniczna dla firm w chmurze nie musi być skomplikowana ani droga. Zrobiliśmy to w VoIPstudio w inny sposób
Sprawdź Case Studies i recenzje, aby zobaczyć, co nasi klienci mają do powiedzenia na temat świadczonych przez nas usług
W pełni wyposażone Call Center, bezpośrednio z chmury, zacznij korzystać już dziś
Nieograniczone nagrywanie rozmów, które pomaga zarządzać zgodnością i wydajnością
Połącz swoje zespoły za pomocą naszych funkcji współpracy, w tym połączeń wideo i wideokonferencji
Zarządzaj połączeniami w czasie rzeczywistym dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”
Tysiące miast, miliony numerów geograficznych do wyboru lub innych
Zbuduj menu IVR, ustaw przekierowywanie i zarządzanie połączeniami
Głównie połączenia przychodzące?
Wybierz niską miesięczną opłatę abonamentową i po prostu płać na bieżąco za wykonane połączenia
Połączenia wychodzące do różnych miejsc?
Uzyskaj 2000 minut dla połączeń wychodzących na użytkownika/miesięcznie i jeden numer dla połączeń przychodzących na użytkownika
Obejmuje połączenia do ponad 45 krajów, w tym:
Zobacz stawki za minutę połączenia w każdym kraju, z którym chcesz się połączyć
Ceny za instlację i utrzymanie numerów lokalnych i międzynarodowych
Zapoznaj się z naszą ofertą telefonów DECT i telefonów biurkowych od wiodących dostawców
W wielu krajach wyznacza się terminy zakończenia funkcjonowania tradycyjnych linii naziemnych. Wiele osób już nawet nie pamięta czasów, kiedy były w powszechnym użyciu. Wszelkie znaki wskazują na to, że VoIP jest przyszłością komunikacji głosowej. Pomimo to niektóre firmy nadal unikają wdrożenia tej nowej technologii. Skąd to wahanie przed podążeniem za resztą świata?
Być może to reakcja na wiele mitów i przekłamań, które narosły wokół VoIP. To dość zaskakujące, biorąc pod uwagę, że technologia VoIP jest z nami od lat 90. Dla niektórych pozostaje jednak zagadką. Przyjrzyjmy się więc bliżej wybranym mitom i rozwiejmy obawy!
Jeśli jesteś jedną z osób, które miały do czynienia z technologią VoIP w latach 90., prawdopodobnie pamiętasz, jak wyglądał wtedy cały proces. Rozmówcę ledwo było słychać – pod warunkiem, że udało się w ogóle nawiązać połączenie. Rozmowie towarzyszył pogłos i dźwięki tła; dźwięk był często przekazywany z opóźnieniem. Jeśli to te wspomnienia zniechęcają cię do przejścia na technologię VoIP, najwyższy czas przyjrzeć się jej bliżej.
VoIP nie jest już nową i nieprzetestowaną technologią. Zarówno prędkość łącza internetowego, jak i jakość usług dostawców VoIP poprawiły się znacząco, zmieniając się prawie nie do poznania. Dostawcy dotarli do przyczyn niskiej jakości dźwięku i wdrożyli kreatywne strategie w celu eliminacji problemów. Większość uznanych dostawców ma w swojej ofercie darmowe pakiety próbne lub wersje demonstracyjne. Sprawdź i przekonaj się sam, jak doskonałą jakość dźwięku oferuje teraz VoIP!
Nietrudno domyślić się, dlaczego ten mit jest wciąż żywy. Rozpocznij rozmowę na temat VoIP, a szybko utoniesz w morzu akronimów. Z tego powodu wiele osób uważa, że do wdrożenia tej technologii w firmie potrzeba specjalistycznej wiedzy technicznej. Na szczęście rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej.
Jeśli – tak jak wiele firm – zdecydujesz się na hostowaną usługę VoIP, wystarczy ci podstawowa wiedza techniczna. Najważniejszą rzeczą, jaką musisz wiedzieć, jest to, że podstawą tej technologii jest SIP (Session Initiation Protocol), więc w celu wykonywania połączeń przez VoIP potrzebujesz telefonów kompatybilnych z SIP. Kolejną kwestią do sprawdzenia jest to, czy twoja sieć jest wystarczająco szybka i czy pasmo przenoszenia jest wystarczające dla VoIP. Pozostałe kwestie pozostaw operatorowi. Rozpoczęcie przygody z VoIP jest naprawdę aż tak proste!
To kolejne ograniczenie z czasów, gdy technologia VoIP jeszcze raczkowała. Wczesne systemy VoIP nie umożliwiały wysyłania faksów, integracji z innymi systemami, wykonywania połączeń alarmowych i nie posiadały wielu innych „odziedziczonych” funkcjonalności. Jeśli twoja firma opiera się właśnie na tych funkcjach, to logiczne, że nie chcesz zmieniać systemu. Tamte dni są już jednak daleko za nami.
Obecnie systemy VoIP wspierają usługę faksu cyfrowego, prostszego i wygodniejszego w użyciu niż tradycyjny proces. MCC wymaga również, aby dostawcy usług VoIP zapewniali możliwość wykonywania połączeń alarmowych: E911. Jeśli istnieje funkcjonalność, bez której twoja firma nie może się obejść, z pewnością istnieje też sposób na jej implementację w systemie VoIP.
Nie ma nic dziwnego w tym, że wiele osób jest nieufne wobec technologii VoIP, ponieważ opiera się ona na łączu internetowym. Nagłówki wiadomości w ostatnim czasie mocno podkarmiły te obawy. W takim wypadku wysyłanie maili jest obarczone dokładnie takim samym ryzykiem. Tymczasem firmy cały czas używają poczty elektronicznej i usług w chmurze. Dlaczego?
W rzeczywistości VoIP niczym nie różni się od jakiejkolwiek innej aplikacji internetowej. To od ciebie zależy, czy system będzie bezpieczny, czy nie. Dostawcy usług hostingowych wdrażają wielopoziomowe zabezpieczenia, aby zapewnić, że twoje rozmowy są prywatne i bezpieczne. Zakładając, że korzystasz z nowoczesnych technologii w zakresie bezpieczeństwa, takich jak firewalle, szyfrowanie, odpowiednie uwierzytelnianie itp., korzystanie z VoIP może być nawet bardziej bezpieczne niż tradycyjna sieć telefoniczna.
Wielu przedsiębiorstw unika technologii VoIP z powodu przekonania, że nie jest im potrzebna. Być może w twojej firmie obowiązują wymagania zgodności od regulatorów. Niektórzy właściciele firm uważają, że technologia VoIP nie jest odpowiednia dla małego przedsiębiorstwa. Inni sądzą, że nie stać ich na cały nowy system. Niewielu jest przekonanych, że nie potrzebują VoIP, ponieważ stosowany przez nich system działa satysfakcjonująco.
To prawda, że wiele firm posiada wymagania dotyczące zgodności – szczególnie te, które działają w branży ochrony zdrowia lub edukacyjnej. Istnieją jednak solidni dostawcy, którzy są w stanie sprostać tym wymaganiom. Wdrożenie VoIP jest tanie, a ponadto pozwala obniżyć miesięczne koszty. Z powodu swojej elastyczności system VoIP jest również odpowiedni dla małych, średnich i dużych firm.
Ostatecznym argumentem jest to, że nawet jeśli twój dotychczasowy system działa sprawnie, nadejdzie dzień, kiedy usługa przestanie być dostarczana. Wtedy jedyną dostępną opcją będzie wdrożenie VoIP – dni telefonii naziemnej są policzone. Czy nie lepiej działać proaktywnie i zmienić system, zanim wymusi to czas?
Zacznij darmowy 30 dniowy okres próbny, bez podawania danych karty kredytowej!
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Tysiące firm na całym świecie zaufało VoIPstudio oraz powierzyło nam swoją komunikację biznesową. Dlaczego nie zaufasz nam i Ty?
Rozpocznij okres próbny! Rozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbnyRozpocznij darmowy 30 dniowy okres próbny teraz, dane Twojej karty kredytowej nie są potrzebne!