Pomoc¶
W sekcji pomoc znajdziesz obszerne wyjaśnienia i narzędzia.
Instrukcje¶
- Aby rozpocząć, kliknij
Pomoc
. - Wybierz instrukcję, aby zobaczyć jak krok po kroku skonfigurować konto.
- Kliknij temat lub funkcję, którą chcesz skonfigurować i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
- Szybki dostęp do instrukcji online.
- Kliknij, aby przełączyć się na opcje kontaktu, jeśli wymagana jest dalsza pomoc.
Kontakt z pomocą techniczną¶
- Aby rozpocząć, kliknij
Pomoc
. - Zmień widok na Kontakt z pomocą techniczną.
- Wybierz czat na żywo, aby połączyć się z jednym z agentów pomocy technicznej na czacie.
- Możesz również Wysłać zgłoszenie, dołączać pliki i dokumenty do zgłoszeń, takich jak porting lub rozwiązywanie problemów (rozmiar pliku nie może być większy niż 2 MB).
- Kliknij, aby wyświetlić lub odpowiedzieć na zgłoszenia.
- W przypadku pomocy telefonicznej potrzebny będzie również kod PIN. Kliknij przycisk uzyskaj kod PIN, który zapewni 4-cyfrowy kod wymagany podczas rozmowy.
Instrukcje¶
Aby uzyskać dostęp do instrukcji VoIPstudio:
- Kliknij aby rozwinąć menu i przeglądać tematy.
- Wyszukaj informacje za pomocą pola zaznaczonego jako
(2)
23.3.
Wysyłanie zgłoszenia¶
Aby skontaktować się z 24/7 pomocą techniczną VoIPstudio:
- Wybierz powód swojego zgłoszenia z rozwijanej listy zaznaczonej jako
(3)
na obrazku powyżej 23.4. - Wpisz temat swojego zgłoszenia.
- Wprowadź szczegóły swojego zgłoszenia, podając jak najwięcej szczegółów dotyczących problemu.
- Możesz również dołączyć plik, jednak rozmiar nie może być większy niż 2Mb.
- Kliknij
Prześlij
, aby wysłać zgłoszenie.
Po przesłaniu zgłoszenia zostanie przydzielony mu unikalny numer referencyjny. Użyj go odnosząc się do swojego zgłoszenia w przyszłości. Po wysłaniu odpowiedzi otrzymasz powiadomienie e-mailem.
Zobacz aktualne i zamknięte zgłoszenia¶
W tej sekcji możesz przeglądać zgłoszenia i je aktualizować.
- Użyj filtru statusu, aby wybrać, które zgłoszenie ma zostać wyświetlone.
- Użyj przycisku edycji na zgłoszeniu, aby uzyskać dostęp do szczegółów lub zaktualizować je.
- Domyślnie zamknięte zgłoszenia nie będą wyświetlane. Możesz użyć przycisku
Pokaż zamknięte zgłoszenia
, aby je zobaczyć. - Domyślnie wyświetlane są tylko zgłoszenia wygenerowane przez aktualnego użytkownika. Jeśli jesteś administratorem organizacji, możesz kliknąć opcję pokaż zgłoszenia dla wszystkich użytkowników, aby wyświetlić zgłoszenia całej organizacji.
Odpowiedź na zgłoszenie¶
W sekcji Zgłoszenia techniczne
- Wybierz zgłoszenie, które chcesz zaktualizować. Kliknij ikonę zaznaczoną jako
(1)
na obrazku powyżej 23.6. - Wpisz swoją odpowiedź.
- Możliwość dołączenia pliku, rozmiar nie może być większy niż 2Mb.
- Kliknij przycisk
Prześlij
.
Rozwiązywanie problemów¶
W niektórych przypadkach będzie to wymagało bardziej zaawansowanych metod rozwiązywania problemów i gromadzenia danych w celu rozwiązania problemu.
Poniżej znajduje się przykład jak może wyglądał komunikat o błędzie. Zrobienie zrzutu ekranu i przekazanie naszemu zespołowi pomocy technicznej instrukcji umożliwiających odtworzenie błędu może znacznie pomóc w rozwiązaniu ewentualnych problemów.
Zgłaszanie błędów¶
Czasami w naszym systemie mogą wystąpić błędy, które mogą być związane z siecią lub aplikacją, a do pomocy potrzebne będą potrzebne konkretne dane.
Poniżej znajduje się kilka kroków, jak zbierać dane, które zalecamy przesłać do naszego zespołu w treści zgłoszenia.
- Gdy pojawi się błąd, postaraj się nie zamykać okna z komunikatem.
- Pozostań na stronie, na której pojawił się błąd.
- Kliknij menu
Ustawienia
w przeglądarce Chrome. - Przejdź w dół do
Więcej narzędzi
. - Kliknuj
Narzędzia dla deweloperów
. - Przejdź do karty konsoli, aby wyświetlić dane o błędach.
- Postaraj się mieć wszystkie te elementy widoczne, a następnie zrób zrzut ekranu i załącz go do zgłoszenia.