Przejdź do treści

Pomoc

W sekcji pomoc znajdziesz obszerne wyjaśnienia i narzędzia.

Instrukcje

admin-walk.png

Figure 23.1 Instrukcje
  1. Aby rozpocząć, kliknij Pomoc.
  2. Wybierz instrukcję, aby zobaczyć jak krok po kroku skonfigurować konto.
  3. Kliknij temat lub funkcję, którą chcesz skonfigurować i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
  4. Szybki dostęp do instrukcji online.
  5. Kliknij, aby przełączyć się na opcje kontaktu, jeśli wymagana jest dalsza pomoc.

Kontakt z pomocą techniczną

admin-help.png

Figure 23.2 Kontakt z pomocą techniczną
  1. Aby rozpocząć, kliknij Pomoc.
  2. Zmień widok na Kontakt z pomocą techniczną.
  3. Wybierz czat na żywo, aby połączyć się z jednym z agentów pomocy technicznej na czacie.
  4. Możesz również Wysłać zgłoszenie, dołączać pliki i dokumenty do zgłoszeń, takich jak porting lub rozwiązywanie problemów (rozmiar pliku nie może być większy niż 2 MB).
  5. Kliknij, aby wyświetlić lub odpowiedzieć na zgłoszenia.
  6. W przypadku pomocy telefonicznej potrzebny będzie również kod PIN. Kliknij przycisk uzyskaj kod PIN, który zapewni 4-cyfrowy kod wymagany podczas rozmowy.

Instrukcje

help-manual.png

Figure 23.3 Instrukcje dla administratora

Aby uzyskać dostęp do instrukcji VoIPstudio:

  1. Kliknij aby rozwinąć menu i przeglądać tematy.
  2. Wyszukaj informacje za pomocą pola zaznaczonego jako (2) 23.3.

Wysyłanie zgłoszenia

new-support-ticket.png

Figure 23.4 Zgłoszenie techniczne

Aby skontaktować się z 24/7 pomocą techniczną VoIPstudio:

  1. Wybierz powód swojego zgłoszenia z rozwijanej listy zaznaczonej jako (3) na obrazku powyżej 23.4.
  2. Wpisz temat swojego zgłoszenia.
  3. Wprowadź szczegóły swojego zgłoszenia, podając jak najwięcej szczegółów dotyczących problemu.
  4. Możesz również dołączyć plik, jednak rozmiar nie może być większy niż 2Mb.
  5. Kliknij Prześlij, aby wysłać zgłoszenie.

Po przesłaniu zgłoszenia zostanie przydzielony mu unikalny numer referencyjny. Użyj go odnosząc się do swojego zgłoszenia w przyszłości. Po wysłaniu odpowiedzi otrzymasz powiadomienie e-mailem.

Zobacz aktualne i zamknięte zgłoszenia

support-ticket-list.png

Figure 23.5 Wyświetlanie listy zgłoszeń

W tej sekcji możesz przeglądać zgłoszenia i je aktualizować.

  1. Użyj filtru statusu, aby wybrać, które zgłoszenie ma zostać wyświetlone.
  2. Użyj przycisku edycji na zgłoszeniu, aby uzyskać dostęp do szczegółów lub zaktualizować je.
  3. Domyślnie zamknięte zgłoszenia nie będą wyświetlane. Możesz użyć przycisku Pokaż zamknięte zgłoszenia, aby je zobaczyć.
  4. Domyślnie wyświetlane są tylko zgłoszenia wygenerowane przez aktualnego użytkownika. Jeśli jesteś administratorem organizacji, możesz kliknąć opcję pokaż zgłoszenia dla wszystkich użytkowników, aby wyświetlić zgłoszenia całej organizacji.

Odpowiedź na zgłoszenie

ticket-response.png

Figure 23.6 Zgłoszenie do pomocy technicznej

W sekcji Zgłoszenia techniczne

  1. Wybierz zgłoszenie, które chcesz zaktualizować. Kliknij ikonę zaznaczoną jako (1) na obrazku powyżej 23.6.
  2. Wpisz swoją odpowiedź.
  3. Możliwość dołączenia pliku, rozmiar nie może być większy niż 2Mb.
  4. Kliknij przycisk Prześlij.

Rozwiązywanie problemów

W niektórych przypadkach będzie to wymagało bardziej zaawansowanych metod rozwiązywania problemów i gromadzenia danych w celu rozwiązania problemu.

Poniżej znajduje się przykład jak może wyglądał komunikat o błędzie. Zrobienie zrzutu ekranu i przekazanie naszemu zespołowi pomocy technicznej instrukcji umożliwiających odtworzenie błędu może znacznie pomóc w rozwiązaniu ewentualnych problemów.

help-troubleshoot.png

Figure 23.7 Troubleshooting Example

Zgłaszanie błędów

Czasami w naszym systemie mogą wystąpić błędy, które mogą być związane z siecią lub aplikacją, a do pomocy potrzebne będą potrzebne konkretne dane.

Poniżej znajduje się kilka kroków, jak zbierać dane, które zalecamy przesłać do naszego zespołu w treści zgłoszenia.

help-chrome-error-reporting.png

Figure 23.8 Zgłaszanie błędów w przeglądarce Chrome
  1. Gdy pojawi się błąd, postaraj się nie zamykać okna z komunikatem.
  2. Pozostań na stronie, na której pojawił się błąd.
  3. Kliknij menu Ustawienia w przeglądarce Chrome.
  4. Przejdź w dół do Więcej narzędzi.
  5. Kliknuj Narzędzia dla deweloperów.
  6. Przejdź do karty konsoli, aby wyświetlić dane o błędach.
  7. Postaraj się mieć wszystkie te elementy widoczne, a następnie zrób zrzut ekranu i załącz go do zgłoszenia.