Wstęp¶
Ogólne¶
VoIPstudio to kompletny, w pełni funkcjonalny system VoIP PBX klasy biznesowej, dodatkowo zawierający konsolę recepcji.
Pozwala na jednoczesne wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych z internetu i tradycyjnej sieci telefonicznej. Ułatwia zarządzanie komunikacją i pomaga obniżyć koszty operacyjne i zwiększyć produktywność.
Wymagania¶
Internetowy panel sterowania jest zgodny z następującymi przeglądarkami:
- Microsoft Edge
- Mozilla Firefox
- Google Chrome
- Apple Safari
Jest zoptymalizowany dla rozdzielczości ekranu minimum 1024 x 786 pikseli.
Aplikacja softphone wymaga jednego z następujących systemów operacyjnych:
- Microsoft Windows
- Apple OSX
- Linux
Grupa docelowa¶
Niniejsza instrukcja jest przeznaczona dla personelu zajmującego się obsługą hostowanej centrali VoIP PBX i konsoli recepcjonisty. Czytelnicy tego przewodnika powinni posiadać następującą wiedzę i zestawy umiejętności:
- Podstawowa znajomość obsługi komputera,
- Znajomość standardowych funkcji PBX, takich jak: grupa dzwoniąca, grupa odbierająca, parkowanie rozmów itp.
Konwencje¶
W tej instrukcji znajdziesz kilka stylów tekstu, które pozwalają rozróżnić różne rodzaje informacji. Oto kilka przykładów tych stylów i wyjaśnienie ich znaczenia.
Styl | Znaczenie | ||
www.example.com/login | Tekst, który musisz wpisać do przeglądarki internetowej. | ||
Email (1) |
|
Kluczowe idee¶
Konsola recepcjonisty¶
Aplikacja pozwala na bieżąco monitorować stan numerów wewnętrznych i wykonywać podstawowe czynności recepcjonisty, np. przekazywanie połączeń, wstrzymywanie lub parkowanie połączeń itp.
Numer wewnętrzny¶
Numer wewnętrzny to linia telefoniczna podłączona do systemu PBX, która umożliwia połączenie wielu telefonów bez konieczności posiadania osobnej linii zewnętrznej przez każdy telefon.
Numer przychodzący¶
Numer przychodzący zwany także Direct Inward Dialing (DID) w USA lub Direct Dial-In (DDI) w Europie, to szereg numerów telefonów podłączonych do centrali PBX, dzięki czemu możesz przekierować połączenie do wybranej osoby lub grupy (IVR itp.) w organizacji.