Ustawienia - Menu IVR¶
Figure 11.1 Panel Menu IVR.
Zastosowanie automatycznego IVR pozwala firmie usprawnić obsługę klienta i obniżyć koszty. System skieruje dzwoniącego do określonego działu po wybraniu właściwej opcji z menu głosowego.
Dodawanie nowego IVR¶
Figure 11.2 Okno Menu IVR.
Aby dodać IVR, kliknij przycisk pokazany jako (1)
na rysunku 11.1 powyżej i wykonaj poniższe kroki:
- Wpisz nazwę nowego menu IVR.
- Numer IVR używany do transferu połączeń bezpośrednio do IVR.
- Zaznacz
Pozwól dzwonić na nr wewnętrzny
, jeśli chcesz, aby dzwoniący mogli połączyć się bezpośrednio przy użyciu numeru wewnętrznego pracownika. - Czas przed połączeniem z IVR.
- Limit czasu w sekundach po ostatnim powiadomieniu.
- Liczba odtworzeń audio przed przełączeniem połączenia do opcji
Jeśli brak wyboru
. - Wybierz numer, który chcesz przypisać do tego menu IVR.
- Wybierz powiadomienie głosowe odtwarzane w IVR.
- Wybierz opcjonalne powiadomienie głosowe odtwarzane po dokonaniu wyboru przez dzwoniącego.
- Wybierz opcje menu IVR.
- Ustaw sposób obsługi połączenia, jeśli przez dzwoniącego nie zostanie wybrana żadna opcja.
- Kliknij przycisk
Zatwierdź
, aby zapisać ustawienia.
Edycja¶
Aby edytować IVR, kliknij przycisk pokazany jako (2) na rysunku 11.1 powyżej.