Przejdź do treści

Śledzenie połączeń

Śledzenie połączeń umożliwia łączenie przychodzących połączeń telefonicznych z metadanymi odwiedzin strony docelowej (takimi jak identyfikator kliknięcia Google). Pozwala to na przypisanie poszczególnych połączeń telefonicznych do poszczególnych wizyt na Landing Page.

Osiąga się to poprzez przypisanie unikalnego numeru telefonu do unikalnego identyfikatora odwiedzającego, a następnie dane te są przesyłane do Google Analytics za pośrednictwem naszej integracji Zapier po nawiązaniu połączenia.

Aby zapewnić skończoną ilość numerów telefonów, można ustawić zegar wygaśnięcia, aby zwalniał numery po posortowaniu danych.

Włączanie śledzenia połączeń

admin-advanced-call-tracking-enable.png

Figure 11.1 Włączanie śledzenia połączeń.
  1. Przejdź do ustawień zaawansowanych.
  2. Kliknij Włącz śledzenie.
  3. Wyświetlone zostanie okno potwierdzenia ze szczegółami nowych opcji menu.

Ustawienia

Kampanie

admin-advanced-call-tracking-campaign.png

Figure 11.2 Configure Campaign settings.
  1. Rozwiń Ustawienie.
  2. Wybierz kampanie.
  3. Podaj nazwę opisową.
  4. Wpisz adres URL strony docelowej.
  5. Wybierz, dokąd będą kierowane połączenia.
  6. Wybierz, w jakim formacie będą wyświetlane liczby.
  7. Wybierz, po jakim czasie numery będą automatycznie zwalniane i ponownie wykorzystywane.
  8. Wybierz dolny limit dostępnych numerów i na jaki adres e-mail będą wysyłane ostrzeżenia.
  9. Ustaw parametry dotyczące sposobu wstawiania numerów śledzenia na stronie docelowej.
  10. Skopiuj i wklej podany tutaj kod do strony docelowej, aby rozpocząć śledzenie i wstawianie liczb.

Śledzenie numerów

admin-advanced-call-tracking-numbers.png

Figure 11.3 Historia śledzenia numerów.
  1. Rozwiń Ustawienia.
  2. Wybierz Numery śledzenia.
  3. Kliknij Dodaj do wyboru i kup dodatkowe numery.
  4. Użyj pola wyboru, aby wybrać numery.
  5. Po wybraniu numeru kliknij, aby przypisać do kampanii.
  6. Po wybraniu numerów kliknij, aby zwolnić numery, które są obecnie używane przez śledzenie.
  7. Wybierz opcję Pokaż tylko nieużywane, aby wyświetlić tylko numery aktualnie używane przez śledzenie.

Historia

Odwiedzający

admin-advanced-call-tracking-visitors.png

Figure 11.4 Przeglądanie historii odwiedzających.
  1. Wybierz Historia do rozwinięcia.
  2. Rozwiń Śledzenie połączeń, a następnie Wybierz odwiedzających.
  3. Filtruj według kampanii.
  4. Klikając Visitor IP (Adres IP gościa), wyświetlą się dodatkowe szczegóły, jak pokazano na poniższym rysunku.

admin-advanced-call-tracking-visitor-details.png

Figure 11.5 Wyświetl szczegóły odwiedzającego.

Dostępne są dodatkowe informacje o odwiedzających, takie jak typ przeglądarki, lokalizacja IP i szczegóły strony docelowej.

Połączenia

admin-advanced-call-tracking-calls.png

Figure 11.6 Widok śledzenia połączeń.
  1. Rozwiń historię.
  2. Rozwiń Śledzenie połączeń.
  3. Wybierz Połączenia.
  4. Filtrowanie można przeprowadzić za pomocą etykiet CDR.
  5. Kliknij ikonę koła zębatego, aby wyeksportować przefiltrowane dane.
  6. Kliknij Data i godzina połączenia, aby wyświetlić dane CDR.
  7. Klikając Źródło połączenia, wyświetlą się dodatkowe szczegóły, jak na poniższym rysunku.

admin-advanced-call-tracking-visitor-details.png

Figure 11.7 Wyświetl szczegóły odwiedzającego.

Dostępne są dodatkowe informacje o odwiedzających, takie jak typ przeglądarki, lokalizacja IP i szczegóły strony docelowej.