Przejdź do treści

Ustawienia - Auto Dialler

Autodialler oferuje możliwość optymalizacji przepływu połączeń wychodzących przy użyciu predefiniowanych parametrów, aby zmaksymalizować produktywność i skrócić czas przestojów.

Uwaga: Funkcja Auto Dialler jest dostępna tylko dla klientów korzystających z planu Podstawowego.

Auto Dialler klienta Softphone

autodialler-softphone-callscript-callnotes.png

Figure 16.1 Dodaj/Edytuj Kampanie Auto Dialler.
  1. Call Script - Obszar w którym wyświetlany jest skrypt rozmowy podczas połączenia.
  2. Call Notes - Obszar w którym można stworzyć notatki o połączeniu.

Lead'y

autodialler-leads.png

Figure 16.2 Stwórz/Edytuj Lead'a.
  1. Kliknij, by wyfiltrować Lead'y z różnych źródeł.
  2. Kliknij, by dodać Lead.
  3. Kliknij na nazwę Lead'a, by edytować istniejącego Lead'a.

Lead'y Ogólne ustawienia

autodialler-lead-individual-edit.png

Figure 16.3 Ogólne ustawienia Lead'a.
  1. Wybierz źródło Lead'a.
  2. Wprowadź unikalną nazwę Lead'a.
  3. Wprowadź unikalne imię/nazwisko
  4. Wprowadź numer kontaktowy.
  5. Wybierz numer szybkiego wybierania dla Lead'a (opcjonalnie).
  6. Wprowadź adres email.
  7. Wprowadź obecny status Lead'a: Trwający, Zakończony niepowodzeniem, Zakończony sukcesem.
  8. Etykiety pozwolą na szybkie i proste filtrowanie oraz zarządzanie Lead'ami.
  9. Zezwól na zarządzanie i przypisywanie etykiet do Lead'ów.
  10. Wprowadź dodatkowe informacje w razie potrzeb.

Źródła Lead'ów

autodialer-leadsources.png

Figure 16.4 Dodaj/Edytuj źródła Lead'ów.
  1. Kliknij, by wyfiltrować listę według różnych źródeł Lead'ów.
  2. Dodaj nowe źródło Lead'a.
  3. Kliknij na nazwę źródła Lead'a, by edytować istniejącego Lead'a.

Dodawanie źródła Lead

autodialler-lead-sources-add.png

Figure 16.5 Dodaj/Edytuj Lead.
  1. Wprowadź nazwę źródła Lead.
  2. Webhook API: Po utworzoniu edytuj źródło, by zobaczyć JSON Code dla Webhooks.
  3. CSV: Zaimportuj listę kontaktów z pliku .csv (Uwaga rozmiar pliku .csv nie może przekroczyć 3MB).
  4. Kontakty: Dodawanie Lead'ów z istniejącej listy kontaktów VoIPstudio.

Edytowanie źródeł Lead

autodialler-leadsources-edit.png

Figure 16.6 Stwórz/Edytuj Lead'a.
  1. Edytuj nazwę obecnego źródła Lead.
  2. Obecny Lead w źródłach Lead'ów.
  3. Kliknij na numer, by edytować istniającego indywidualnego Lead'a.

Kampanie

autodialler-campaigns-add.png

Figure 16.7 Dodaj/Edytuj Kampanie Auto Dialler.
  1. Kliknij, by dodać nową Kampanię.
  2. Kliknij na nazwie Kampanii, by edytować istniejącą Kampanię.

Kampanie Ustawienia ogólne

autodialler-campaigns.png

Figure 16.8 Kampanie ogólne ustawienia.
  1. Wprowadź unikalną nazwę Kampanii oraz jej opis.
  2. Dodaj źródło Lead'ów.
  3. Użyj Identyfikatora rozmówcy agenta - jeśli dostępny klient używa istniejącego Identyfikatora rozmówcy. Identyfikator połączeń wychodzących - Wybierz domyślne CLI/Caller ID które będzie wyświetlane dla wszystkich połączeń wychodzących agentów, którzy nie spełniają kryteriów dla dynamicznych Caller ID (Identyfikatorów rozmówcy).
  4. Wybierz wszystkie numery do użycia jako Caller ID. Zauważ: Dynamiczne CLI będzie miało zastosowanie tylko do krajów, dla których są przydzielone numery wewnętrzne.
  5. Po aktywowaniu tej opcji, agenci mogą pozostawić notatkę podsumowującą ostatnie połączenie.
  6. Wybierz skrypt połączenia, który ma być używany, gdy agent aktywnie uczestniczy w kampanii.
  7. Kliknij, by zarządzać skryptami połączeń.
  8. Wybierz opcję nagrywania: Zawsze; Nigdy nie nagrywaj; Użyj ustawień użytkownika.
  9. Czas podsumowania: Ile sekund należy odczekać po udanym połączeniu, przed wysłaniem potencjalnie wolnemu agentowi kolejnego połączenia.
  10. Podejmij pierwszą próbę połączenia - Po dodaniu potencjalnego klienta system natychmiast rozpocznie przepływ połączenia.
  11. Określa czas ponawiania próby (minuty, godziny, dni) dla potencjalnych klientów w tej kampanii.
  12. Wyświetla obecnych użytkowników zaangażowanych w kampanię.
  13. Użyj ikony krzyżyka, aby usunąć użytkownika z kolejki.
  14. Kliknij, aby przypisać użytkowników do kampanii.
  15. Kliknij Start, aby rozpocząć kampanię. Kliknij Usuń, aby anulować istniejącą kampanię. Opcja dostępna tylko podczas edycji istniejącej kampanii.

Kampanie - skrypty połączeń

autodialler-campaigns-script.png

Figure 16.9 Stwórz/Edytuj Skrypty połączeń.
  1. Wprowadź unikalną nazwę.
  2. Tekst wyświetlany agentom podczas aktywnego uczestnictwa w kampanii.
  3. Kliknij Update, by zapisać zmiany.
  4. Opcja edycji/usuwania istniejącego skryptu połączenia.