Przejdź do treści

Ustawienia - Ankiety

Tutaj podpowiemy, jak skonfigurować i uruchomić ankiety telefoniczne. Mogą one znajdować się na końcu odebranych połączeń lub agenci mogą przenosić dzwoniących do ankiet, aby zebrać przydatne informacje i opinie klientów.

surveys-edit.png

Figure 16.1 Dodaj/Edytuj Ankietę.
  1. Wprowadź krótką opisową nazwę.
  2. Każda ankieta będzie miała wewnętrzny numer transferowy, który może być używany do wysłania rozmówców do ankiety.
  3. Wybierz ustawienia limitu czasu i powtarzania.
  4. Dodaj dźwięk audio, który rozmówca usłyszy po wejściu do ankiety.
  5. Po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie pytania, zostanie odtworzony ten komunikat kończący ankietę.
  6. Użyj tego, aby udzielić wskazówek i porad, gdy dzwoniący wybierze nieprawidłową cyfrę, np. '5' w pytaniu Tak '1' i Nie '2'.
  7. Wybierz typ pytania, Tak/Nie lub Zakres 1-5.
  8. Wprowadź opis pytania.
  9. Wybierz plik audio z nagraniem pytania.
  10. Można dodać maksymalnie do 5 pytań..
  11. Wyniki można przeglądać i eksportować.

surveys-results.png

Figure 16.2 Wyniki Ankiety i eksport.