Ustawienia - Ankiety¶
Tutaj podpowiemy, jak skonfigurować i uruchomić ankiety telefoniczne. Mogą one znajdować się na końcu odebranych połączeń lub agenci mogą przenosić dzwoniących do ankiet, aby zebrać przydatne informacje i opinie klientów.
Figure 16.1 Dodaj/Edytuj Ankietę.
- Wprowadź krótką opisową nazwę.
- Każda ankieta będzie miała wewnętrzny numer transferowy, który może być używany do wysłania rozmówców do ankiety.
- Wybierz ustawienia limitu czasu i powtarzania.
- Dodaj dźwięk audio, który rozmówca usłyszy po wejściu do ankiety.
- Po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie pytania, zostanie odtworzony ten komunikat kończący ankietę.
- Użyj tego, aby udzielić wskazówek i porad, gdy dzwoniący wybierze nieprawidłową cyfrę, np. '5' w pytaniu Tak '1' i Nie '2'.
- Wybierz typ pytania, Tak/Nie lub Zakres 1-5.
- Wprowadź opis pytania.
- Wybierz plik audio z nagraniem pytania.
- Można dodać maksymalnie do 5 pytań..
- Wyniki można przeglądać i eksportować.
Figure 16.2 Wyniki Ankiety i eksport.