Przejdź do treści

Pulpit

supervisor-dashboard.png

Figure 2.1 Statystyki kolejek na pulpicie administratora.

Pulpit zawiera podsumowanie całej aktywności na Twoim koncie.

  1. Wybierz przedział czasu do wyświetlenia na wykresach.
  2. Aby dodać dodatkowe lub wcześniej usunięte wykresy, wystarczy kliknąć i wybrać żądane opcje.
  3. Wszystkie wykresy można usunąć i później dodać do pulpitu, z wyjątkiem Panelu środków na połączenia.

Pulpit statystyk kolejek

dashboard-queues.png

Figure 2.2 Pulpit statystyk kolejek
  1. Wybierz daty do filtrowania.
  2. Wybierz pojedynczą lub wiele kolejek do filtrowania.
  3. Wybierz pojedynczego lub wielu agentów do filtrowania
  4. Wybierz różne lokalizacje do filtrowania.
  5. Kliknij, by wyeksportować wybrane dane do pliku CSV.
  6. Kliknij na ikone oka, by wyświetlić dodatkowe szczegóły.

Uwaga: ACD czy średni czas trwania połączenia odnosi się to strategii dzwonienia "Najpierw najdłużej bezczynny agent".

Wykresy kołowe

dashboard-piecharts.png

Figure 2.3 Pulpit wykresów kołowych.
  1. Dane wyświetlane na wykresach zależą od zestawu danych w górnej części pulpitu.
  2. Kliknij ikone koła zębatego, aby zmienić wykresy wyświetlane na pulpicie.

Liczba połączeń

dashboard-calls-volume.png

Figure 2.4 Pulpit liczby połączeń.
  1. Dane wyświetlane na wykresach zależą od zestawu danych w górnej części pulpitu.
  2. Kliknij ikonę koła zębatego, aby zmienić wykresy wyświetlane na pulpicie.

Uwaga: Liczba połączeń przychodzących pokazuje połączenia przychodzące i nieodebrane.