Pulpit¶
Figure 2.1 Statystyki kolejek na pulpicie administratora.
Pulpit zawiera podsumowanie całej aktywności na Twoim koncie.
- Wybierz przedział czasu do wyświetlenia na wykresach.
- Aby dodać dodatkowe lub wcześniej usunięte wykresy, wystarczy kliknąć i wybrać żądane opcje.
- Wszystkie wykresy można usunąć i później dodać do pulpitu, z wyjątkiem Panelu środków na połączenia.
Pulpit statystyk kolejek¶
Figure 2.2 Pulpit statystyk kolejek
- Wybierz daty do filtrowania.
- Wybierz pojedynczą lub wiele kolejek do filtrowania.
- Wybierz pojedynczego lub wielu agentów do filtrowania
- Wybierz różne lokalizacje do filtrowania.
- Kliknij, by wyeksportować wybrane dane do pliku CSV.
- Kliknij na ikone oka, by wyświetlić dodatkowe szczegóły.
Uwaga: ACD czy średni czas trwania połączenia odnosi się to strategii dzwonienia "Najpierw najdłużej bezczynny agent".
Wykresy kołowe¶
Figure 2.3 Pulpit wykresów kołowych.
- Dane wyświetlane na wykresach zależą od zestawu danych w górnej części pulpitu.
- Kliknij ikone koła zębatego, aby zmienić wykresy wyświetlane na pulpicie.
Liczba połączeń¶
Figure 2.4 Pulpit liczby połączeń.
- Dane wyświetlane na wykresach zależą od zestawu danych w górnej części pulpitu.
- Kliknij ikonę koła zębatego, aby zmienić wykresy wyświetlane na pulpicie.
Uwaga: Liczba połączeń przychodzących pokazuje połączenia przychodzące i nieodebrane.