Przejdź do treści

Pomoc

W naszej sekcji Pomoc dla recepcjonisty znajdziesz obszerne wyjaśnienia i narzędzia pomocy, które są do Twojej dyspozycji.

Instrukcje

admin-walk.png

Figure 6.1 Instrukcje
  1. Aby rozpocząć, kliknij ?.
  2. Wybierz 2 Instrukcje aby zobaczyć wybór instrukcji krok po kroku, które pomogą Ci skonfigurować konto.
  3. Kliknij temat lub funkcję, którą chcesz skonfigurować, i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
  4. Bezpośredni dostęp do Instrukcji online
  5. Kliknij, aby przełączyć się na opcje kontaktu, jeśli wymagana jest dalsza pomoc.

Pomoc techniczna

admin-help.png

Figure 6.2 Pomoc techniczna
  1. Aby rozpocząć, kliknij ?.
  2. Kliknij Pomoc
  3. Wybierz czat na żywo 3, aby połączyć się z jednym z agentów pomocy technicznej na czacie.
  4. Możesz również Wysłać zgłoszenie, załączać pliki i dokumenty do zgłoszeń, takich jak porting lub rozwiązywanie problemów.
  5. Kliknij, aby wyświetlić lub odpowiedzieć Aktywne i zamknięte zgłoszenia.
  6. W przypadku pomocy telefonicznej potrzebny będzie również kod PIN, kliknij przycisk uzyskaj kod PIN, który zapewni 4-cyfrowy kod PIN wymagany podczas rozmowy.

Instrukcja

help-manual.png

Figure 6.3 Manual

Aby wyszukać instrukcję VoIPstudio :

  1. Kliknij aby rozwinąć menu i przeglądać tematy.
  2. Wyszukaj informacje za pomocą pola zaznaczonego jako (2) 6.3.

Dodawanie zgłoszenia

new-support-ticket.png

Figure 6.4 Dodawanie zgłoszenia

Aby skontaktować się z całodobową pomocą techniczną VoIPstudio:

  1. Wybierz powód swojego zgłoszenia z listy rozwijanej pokazanej jako (1) na powyższym rysunku 6.4.
  2. Wpisz temat swojego zgłoszenia.
  3. Wprowadź szczegóły swojego zgłoszenia, podając jak najwięcej szczegółów dotyczących problemu.
  4. Możliwość dołączenia pliku, rozmiar pliku nie może być większy niż 2Mb.
  5. Kliknij Prześlij, aby wysłać zgłoszenie.

Po przesłaniu zgłoszenia zostanie mu przydzielony unikalny numer referencyjny. Użyj tego numeru, odnosząc się do swojego zgłoszenia w przyszłości. Po wysłaniu odpowiedzi otrzymasz powiadomienie e-mailem.

Zobacz aktualne i zamknięte zgłoszenia

support-ticket-list.png

Figure 6.5 Lista zgłoszeń

W tej sekcji możesz przeglądać status zgłoszeń i je aktualizować.

  1. Użyj filtru statusu, aby wybrać, który zgłoszenie ma zostać wyświetlone.
  2. Użyj przycisku edycji na zgłoszeniu, aby uzyskać dostęp do szczegółów lub zaktualizować je.
  3. Domyślnie zamknięte zgłoszenia nie będą wyświetlane. Możesz użyć przycisku Pokaż zamknięte zgłoszenia, aby je zobaczyć.
  4. Domyślnie wyświetlane są tylko zgłoszenia wygenerowane przez aktualnego użytkownika. Jeśli jesteś administratorem organizacji, możesz kliknąć opcję pokaż zgłoszenia dla wszystkich użytkowników, aby wyświetlić zgłoszenia całej organizacji.

Odpowiedź na zgłoszenie

ticket-response.png

Figure 6.6 Wyświetl zgłoszenie do pomocy technicznej

W sekcji zgłoszenia techniczne :

  1. Wybierz zgłoszenie, które chcesz zaktualizować. Kliknij ikonę pokazaną jako (1) na powyższym rysunku 6.6.
  2. Wpisz swoją odpowiedź.
  3. Opcjonalnie załącz plik.
  4. Kliknij przycisk Prześlij.

Rozwiązywanie problemów

W niektórych przypadkach będzie to wymagało bardziej zaawansowanych metod rozwiązywania problemów i gromadzenia danych w celu rozwiązania problemu.

Poniżej znajduje się przykład jak może wyglądał komunikat o błędzie. Zrobienie zrzutu ekranu i przekazanie naszemu zespołowi pomocy technicznej instrukcji umożliwiających odtworzenie błędu może znacznie pomóc w rozwiązaniu ewentualnych problemów.

help-troubleshoot.png

Figure 6.7 Troubleshooting Example

Zgłaszanie błędów

Czasami w naszym systemie mogą wystąpić błędy, które mogą być związane z siecią lub aplikacją, a do pomocy potrzebne będą potrzebne konkretne dane.

Poniżej znajduje się kilka kroków, jak zbierać dane, które zalecamy przesłać do naszego zespołu w treści zgłoszenia.

help-chrome-error-reporting.png

Figure 6.8 Zgłaszanie błędów w przeglądarce Chrome
  1. Gdy pojawi się błąd, postaraj się nie zamykać okna z komunikatem.
  2. Pozostań na stronie, na której pojawił się błąd.
  3. Kliknij menu Ustawienia w przeglądarce Chrome.
  4. Przejdź w dół do Więcej narzędzi.
  5. Kliknuj Narzędzia dla deweloperów.
  6. Przejdź do karty konsoli, aby wyświetlić dane o błędach.
  7. Postaraj się mieć wszystkie te elementy widoczne, a następnie zrób zrzut ekranu i załącz go do zgłoszenia.