Pomoc¶
W naszej sekcji Pomoc dla recepcjonisty znajdziesz obszerne wyjaśnienia i narzędzia pomocy, które są do Twojej dyspozycji.
Instrukcje¶
- Aby rozpocząć, kliknij
?
. - Wybierz
2
Instrukcje aby zobaczyć wybór instrukcji krok po kroku, które pomogą Ci skonfigurować konto. - Kliknij temat lub funkcję, którą chcesz skonfigurować, i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
- Bezpośredni dostęp do Instrukcji online
- Kliknij, aby przełączyć się na opcje kontaktu, jeśli wymagana jest dalsza pomoc.
Pomoc techniczna¶
- Aby rozpocząć, kliknij
?
. - Kliknij
Pomoc
- Wybierz czat na żywo
3
, aby połączyć się z jednym z agentów pomocy technicznej na czacie. - Możesz również Wysłać zgłoszenie, załączać pliki i dokumenty do zgłoszeń, takich jak porting lub rozwiązywanie problemów.
- Kliknij, aby wyświetlić lub odpowiedzieć Aktywne i zamknięte zgłoszenia.
- W przypadku pomocy telefonicznej potrzebny będzie również kod PIN, kliknij przycisk uzyskaj kod PIN, który zapewni 4-cyfrowy kod PIN wymagany podczas rozmowy.
Instrukcja¶
Aby wyszukać instrukcję VoIPstudio :
- Kliknij aby rozwinąć menu i przeglądać tematy.
- Wyszukaj informacje za pomocą pola zaznaczonego jako
(2)
6.3.
Dodawanie zgłoszenia¶
Aby skontaktować się z całodobową pomocą techniczną VoIPstudio:
- Wybierz powód swojego zgłoszenia z listy rozwijanej pokazanej jako
(1)
na powyższym rysunku 6.4. - Wpisz temat swojego zgłoszenia.
- Wprowadź szczegóły swojego zgłoszenia, podając jak najwięcej szczegółów dotyczących problemu.
- Możliwość dołączenia pliku, rozmiar pliku nie może być większy niż 2Mb.
- Kliknij
Prześlij
, aby wysłać zgłoszenie.
Po przesłaniu zgłoszenia zostanie mu przydzielony unikalny numer referencyjny. Użyj tego numeru, odnosząc się do swojego zgłoszenia w przyszłości. Po wysłaniu odpowiedzi otrzymasz powiadomienie e-mailem.
Zobacz aktualne i zamknięte zgłoszenia¶
W tej sekcji możesz przeglądać status zgłoszeń i je aktualizować.
- Użyj filtru statusu, aby wybrać, który zgłoszenie ma zostać wyświetlone.
- Użyj przycisku edycji na zgłoszeniu, aby uzyskać dostęp do szczegółów lub zaktualizować je.
- Domyślnie zamknięte zgłoszenia nie będą wyświetlane. Możesz użyć przycisku
Pokaż zamknięte zgłoszenia
, aby je zobaczyć. - Domyślnie wyświetlane są tylko zgłoszenia wygenerowane przez aktualnego użytkownika. Jeśli jesteś administratorem organizacji, możesz kliknąć opcję pokaż zgłoszenia dla wszystkich użytkowników, aby wyświetlić zgłoszenia całej organizacji.
Odpowiedź na zgłoszenie¶
W sekcji zgłoszenia techniczne
:
- Wybierz zgłoszenie, które chcesz zaktualizować. Kliknij ikonę pokazaną jako
(1)
na powyższym rysunku 6.6. - Wpisz swoją odpowiedź.
- Opcjonalnie załącz plik.
- Kliknij przycisk
Prześlij
.
Rozwiązywanie problemów¶
W niektórych przypadkach będzie to wymagało bardziej zaawansowanych metod rozwiązywania problemów i gromadzenia danych w celu rozwiązania problemu.
Poniżej znajduje się przykład jak może wyglądał komunikat o błędzie. Zrobienie zrzutu ekranu i przekazanie naszemu zespołowi pomocy technicznej instrukcji umożliwiających odtworzenie błędu może znacznie pomóc w rozwiązaniu ewentualnych problemów.
Zgłaszanie błędów¶
Czasami w naszym systemie mogą wystąpić błędy, które mogą być związane z siecią lub aplikacją, a do pomocy potrzebne będą potrzebne konkretne dane.
Poniżej znajduje się kilka kroków, jak zbierać dane, które zalecamy przesłać do naszego zespołu w treści zgłoszenia.
- Gdy pojawi się błąd, postaraj się nie zamykać okna z komunikatem.
- Pozostań na stronie, na której pojawił się błąd.
- Kliknij menu
Ustawienia
w przeglądarce Chrome. - Przejdź w dół do
Więcej narzędzi
. - Kliknuj
Narzędzia dla deweloperów
. - Przejdź do karty konsoli, aby wyświetlić dane o błędach.
- Postaraj się mieć wszystkie te elementy widoczne, a następnie zrób zrzut ekranu i załącz go do zgłoszenia.