Przejdź do treści

Ustawienia - Śledzenie połączeń

Śledzenie połączeń umożliwia łączenie przychodzących połączeń telefonicznych z metadanymi odwiedzin strony docelowej (takimi jak identyfikator kliknięcia Google). Pozwala to na przypisanie poszczególnych połączeń telefonicznych do poszczególnych wizyt na Landing Page.

Osiąga się to poprzez przypisanie unikalnego numeru telefonu do unikalnego identyfikatora odwiedzającego, a następnie dane te są przesyłane do Google Analytics za pośrednictwem naszej integracji Zapier po nawiązaniu połączenia.

Aby zapewnić skończoną ilość numerów telefonów, można ustawić zegar wygaśnięcia, aby zwalniał numery po posortowaniu danych.

Kampanie

admin-advanced-call-tracking-campaign.png

Figure 18.1 Configure Campaign settings.
  1. Rozwiń Ustawienie.
  2. Wybierz kampanie.
  3. Podaj nazwę opisową.
  4. Wpisz adres URL strony docelowej.
  5. Wybierz, dokąd będą kierowane połączenia.
  6. Wybierz, w jakim formacie będą wyświetlane liczby.
  7. Wybierz, po jakim czasie numery będą automatycznie zwalniane i ponownie wykorzystywane.
  8. Wybierz dolny limit dostępnych numerów i na jaki adres e-mail będą wysyłane ostrzeżenia.
  9. Ustaw parametry dotyczące sposobu wstawiania numerów śledzenia na stronie docelowej.
  10. Skopiuj i wklej podany tutaj kod do strony docelowej, aby rozpocząć śledzenie i wstawianie liczb.

Numery śledzące

admin-advanced-call-tracking-numbers.png

Figure 18.2 Historia śledzenia numerów.
  1. Rozwiń Ustawienia.
  2. Wybierz Numery śledzenia.
  3. Kliknij Dodaj do wyboru i kup dodatkowe numery.
  4. Użyj pola wyboru, aby wybrać numery.
  5. Po wybraniu numeru kliknij, aby przypisać do kampanii.
  6. Po wybraniu numerów kliknij, aby zwolnić numery, które są obecnie używane przez śledzenie.
  7. Wybierz opcję Pokaż tylko nieużywane, aby wyświetlić tylko numery aktualnie używane przez śledzenie.