Integracje - Salesforce CRM¶
Figure 62.1 Salesforce CRM integracja
Poniższe instrukcje pokazują, jak włączyć funkcję Call Center w Salesforce CRM, która pozwala na "kliknij, aby zadzwonić" oraz filtrowanie połączeń przychodzących w celu łatwego zarządzania interakcjami z Leadami i Kontaktami.
Uwaga: Moduł VoIPstudio Call Center jest kompatybilny z następującymi wersjami Salesforce: Professional, Enterprise i Unlimited. Musisz się jeszcze upewnić, że wszystkie numery telefonów w Salesforce mają format +E164, który wygląda następująco +[kod kraju][numer telefonu]
. Przykład: +12124453312
(dla numeru z USA 212 445 3312
) lub +442036427900
(dla numeru z UK 0203 642 7900
)
Configuration - Lightning¶
Figure 62.2 Salesforce CRM Call Centre profil XML
- Otwórz VoIPstudioCTI-EU.xml (dl klientów używających domeny SIP
eu.sip.ssl7.net
) lub VoIPstudioCTI-AMN.xml (dl klientów używających domeny SIPamn.sip.ssl7.net
) kliknij prawym klawiszem myszy i wybierz z menu kontekstowego "Zapisz stronę jako...".
Figure 62.3 Salesforce Lightning Call Centre import profilu XML
- Zaloguj się na swoje konto Salesforce i kliknij
Setup
na górnym pasku narzędzi. - Wybierz
Feature Settings
z paska narzędzi po lewej stronie. - Wybierz
Service
->Call Center
->Call Centers
- Kliknij
Continue
. - Kliknij
Import
. - Wybierz
VoIPstudioCTI-XX.xml
plik pobrany w kroku 1. - Kliknij
Import
. - Kliknij
Manage Call Center Users
. - Kliknij
Add More Users
. - Skorzystaj z filtra, aby znaleźć użytkownika, którego chcesz dodać do swojego Call Center.
- Wybierz użytkowników i kliknij
Add to Call Center
.
Figure 62.4 Salesforce Lightning Application set up
- Wybierz
Apps
->App Manager
z paska narzędzi po lewej stronie. - Kliknij
New Lightening App
. - Wpisz nazwę aplikacji.
- Kliknij
Next
. - Wybierz
Console navigation
. - Kliknij
Next
. - Dodaj
Open CTI Softphone
doUtility Bar
(dodaj również inne przedmioty, których możesz potrzebować). - Kliknij
Next
. - Wybierz elementy, których potrzebujesz w tej aplikacji.
- Kliknij
Next
. - Przypisz profile użytkowników do tej aplikacji.
- Kliknij
Save & Finish
.
Figure 62.5 Salesforce Lightning Application
- Kliknij app launcher button w lewej części strony.
- Wybierz app utworzony w poprzednim kroku.
- W dolnym pasku narzędzi kliknij link
Phone
i zaloguj do softphone VoIPstudio.
Konfiguracja - Klasyczna¶
Figure 62.6 Salesforce CRM Call Centre XML profile
- Open VoIPstudioCTI-EU.xml (for customers using
eu.sip.ssl7.net
SIP domain) or VoIPstudioCTI-AMN.xml (for customers usingamn.sip.ssl7.net
SIP domain) right click and select "Save Page As..." from context menu.
Figure 62.7 Salesforce CRM Call Centre XML profile import
- Login into your Salesforce account and click
Setup
in the top toolbar. - Wybierz
Customize
z paska narzędzi po lewej stronie. - Wybierz
Call Center
. - Wybierz
Call Centers
. - Kliknij
Continue
przycisk na stronie wprowadzenia. - Kliknij
Import
. - Wybierz VoIPstudioCTI.xml plik pobrany w kroku 1.
- Kliknij
Import
.
Figure 62.8 Użytkownicy Salesforce CRM Call Centre
- Kliknij
Manage Call Center Users
. - Kliknij
Add More Users
. - Skorzystaj z filtra, aby znaleźć użytkownika, którego chcesz dodać do swojego Call Center.
- Wybierz użytkowników i kliknij
Add to Call Center
.
Rozmowy wychodzące¶
Figure 62.9 Rozmowy wychodzące Salesforce CRM Call Centre
- Zanim zaczniesz nawiązywać lub odbierać połączenia za pomocą VoIPstudio Salesforce Call Center module musisz zalogować się do softphonu za pomocą swojego emaila i hasła VoIPstudio.
- Aby nawiązać połączenie wychodzące, możesz kliknąć numer telefonu swojego kontaktu lub potencjalnego klienta
(2a)
lub wprowadź numer, z którym chcesz się połączyć, w górnym polu Softphone VoIPstudio(2b)
i kliknij przycisk "Call". VoIPstudio PBX zadzwoni do zarejestrowanego SIP Endpoint (softphone działający na twoim komputerze lub telefon stacjonarny)a jak tylko odbierzesz połączenie zostanie przekierowane na numer docelowy. - W dowolnym momencie, gdy dzwonisz do jednego ze swoich kontaktów, możesz kliknąć ikonę
Contact
i wybraćShow Contact
lubLog a Call
z menu kontekstowego. - Jeśli połączenie jest skierowane do nieznanego miejsca docelowego, możesz kliknąć ikonę
Question mark
i wybraćAdd Contact
lubAdd Lead
z menu kontekstowego.
Połączenia przychodzące¶
Figure 62.10 Połączenia przychodzące Salesforce CRM Call Centre
- Odbierając połączenie przychodzące ze znanego numeru możesz kliknąć
Show Contact
lubLog a Call
w menu kontekstowym, aby otworzyć odpowiedni rekord. - Połączenia przychodzące z nieznanych numerów otwierają menu, które umożliwia
Add new Contact
lubLead
.